קורס זה מקנה ידע מקיף על המודלים הקיימים המציעים פרסום באינטרנט בישראל ובחו"ל.
משתתפי הקורס ייחשפו לאמצעי הפרסום הזמינים כיום באינטרנט, ילמדו לתפעל ולהתמחות בפלטפורמות השונות וידעו לנהל תקציבים לפרסום ממומן ופריסת מדיה.
במהלך הקורס ילמדו המשתתפים כיצד לתפעל את google adwords , google analytics, yahoo&bing ועוד...
מועדים קרובים:
ג'ון ברייס תל אביב
20.8.12 ימי א' ו-ד' 17:30-21:00
היקף הקורס:
80 שעות אקדמאיות + כ 15 שעות מעשיות
מטרות הקורס:
הקניית יכולת להקמה וניהול קמפיינים ממומנים בשווקים תחרותיים בארץ ובעולם
הכרות והבנה יסודית ומעמיקה של התחום
ביצוע תהליכי מיטוב המרות בקמפיינים מורכבים
הקניית יכולות ניתוח אפקטיביות של המדיות השונות
הקניית יכולות אפקטיביות לתפעל ולפקח בצורה איכותית על נותני שירות
הרחבת הידע המקצועי בכל הקשור לניהול קמפיינים
דרישות קדם:
הכרת עולם האינטרנט מתוך התנסות אישית לצרכים פרטיים או במסגרת העיסוק המקצועי. גלישה שוטפת באינטרנט ושימוש במנועי החיפוש.
הכרת המחשב ותפעולו.
ניסיון בעבודה עם מעבד תמלילים WORD ו גיליונות EXCEL.
קריאת אנגלית ברמה טובה – יתרון.
קהל יעד:
המעוניינים לבצע הסבה מקצועית.
מנהלי פרסום ומנהלי שיווק.
בעלי אתרי אינטרנט ועסקים, המעוניינים לנצל את המדיום המתפתח ולקדם את האתר/השירות שהם מציעים באמצעות האינטרנט.
העוסקים במלאכת קידום האתר ומעוניינים להרחיב את ידיעותיהם ולהתמקצע.
יועצים בתחומי שיווק, פרסום , מסחר אלקטרוני, אינטרנט ומערכות מידע, מקימי אתרים המעוניינים להרחיב את השכלתם
תכני הקורס:
מבנה האינטרנט
שמות מתחם, שרתים (אחסון, DNS, מייל, פרוקסי), התקנים ודפדפנים, עוגיות, כתובות IP, ניטור גיאוגרפי, עקבות ברשת.
פרסום ברשת בארץ
סקירה כללית של עולם הפרסום ברשת בישראל. שחקני מפתח בתחום. מגוון של אפשרויות לבניית קמפיין ממומן לפרסום באתרים מישראל בשפה העברית.
מחקר שוק ומילות מפתח
מחקר וחיפוש אחר מילות מפתח רלוונטיות לפרסום, מקורות וכלי חיפוש, בחינה ובדיקת תחרות לפי נישה, נפחי חיפוש, מגמות, KEI ומדרגים נוספים, שימוש בכלים מקצועיים שונים לבדיקת תחרות ביצוע Reverse Engineering, הכלים של גוגל, כלים חינמיים לשימוש וקבלת מידע דמוגרפי.
פרסום ממומן
סקירה כללית, אפיקי פרסום ממומן בארץ ובעולם, בחינת המודלים השונים (CPM, CPC, CPA, PPV ועוד...), היכרות עם רשתות פרסום, רשתות שותפים, מודעות טקסט, באנרים וסוגי מודעות, קישורים, פרסום מבוסס קישורי טקסט, אינדקסים ממוקדים, פרסום Mobile, ניתוח האפקטיביות של קמפיין – ROI, מגמות בתחום, פרסום מבוסס עניין, פרסום מבוסס Comments, אוטומציה ו – Real Time Bidding, פרסום בעולם ה Social .
רכישת מדיה
היכרות עם השחקנים הראשיים בעולם רשתות התוכן – Media, קניית מדיה ומקורות כדאיים לרכישת מדיה, היכרות עם רשת התוכן של גוגל. Google Ad Planner, תכנון קמפיין והכנת תקציב למדיה, ניתוח דפוסי התנהגות של קהלי יעד, ניתוח נתונים דמוגרפיים, Impressions, ,PPC סוגי באנרים, בניית באנרים, מאגר של רשתות מדיה איכותיות מהם ניתן לרכוש מדיה, עבודה מול משרדי פרסום ואינטראקטיב.
באנרים וסוגי מודעות
היכרות יסודית עם עולם הבאנרים, פרסום פלאש, מודעות וידאו. גדלים להכנת באנרים, סוגי הבאנרים הרווחיים/אפקטיביים ביותר, תוכנות לבניית באנרים, באנרים מניעי פעולה, שימוש במערכות לניהול פרסומות - Ad Server, תוספי פרסום לוורדפרס.
Google AdWords
סקירה כללית, ניהול חשבונות מרובים MCC, מסעות פרסום, קבוצות מודעות, מודעות, מילות מפתח, מעקב ביצועים ואופטימיזציה של מסע פרסום, רשתות הפרסום של גוגל: רשת החיפוש, רשת התוכן לפרסום באתרי אינטרנט באמצעות גוגל אדסנס. מיקוד, ניהול תקציב, יחס המרה, דפי נחיתה, Remarketing, כלי ניהול ומעקב של גוגל.
Real Time Bidding
מהי בורסת הפרסום של גוגל - DoubleClick Ad Exchange? DPF, למי זה מתאים? כיצד ניתן לפרסם באמצעות בורסת הפרסום של גוגל.
פרסום ב Facebook
היכרות עם רשת הפרסום של פייסבוק ואפשרויות בניית קמפיין מסוג Geo Targeting/Demographic ולפי תחומי ענין. הקמת קמפיינים ממומנים, בניית מודעות, כתיבת סלוגנים, בניית תקציב, הכנת תמונות מניעות לפעולה, Split Testing, הגדרות קמפיין, ניתוח וניטור, תוכנות לניהול קמפיינים.
פרסום ב LinkedIn
היכרות עם רשת הפרסום של LinkedIn ואפשרויות בניית קמפיין מסוג Geo Targeting ובניית קמפיין לבעלי תפקידים.
פרסום ב YouTube
היכרות עם אפשרויות הפרסום ב YouTube ליצירת ובניית קמפיינים ויראליים באמצעות וידאו, מודעות טקסט ובאנרים.
ניהול תקציב הפרסום
הכנת תקציב הפרסום לקמפיין ממומן ברשת, תוך חלוקה לערוצי שיווק לפי פילוח רוחבי למול קהלי יעד, יעדים, מטרות, החזר השקעה.
ניתוח ומדידות
ניתוח ומדידת ביצועי הקמפיין לפי לו"ז ועמידה לפי יעדי תקציב לבדיקת אפקטיביות והחזר השקעה - ROI.
דפי נחיתה
מהם דפי נחיתה? כיצד ניתן לתכנן וליצור דפי נחיתה מוצלחים, דף לצורך ביצוע Action וביצוע Conversion. דפי נחיתה באתרים VS דפי נחיתה עצמאיים, רלוונטיות, הנעה לפעולה, מיטוב המרות, ניסוח תוכן וקופירייטינג לדפי נחיתה, חלוקה ומבנה הדף.
PPV
עולם ה PPV והשחקנים הראשיים, מודלים, כלים ותוכנות, ניהול הפרסום ברשתות PPV, הכנת קמפיין פרסום ברשת PPV, חיפוש אתרים מתחרים, בניית מאגר URL לפרסום, הכנת Bid לפי URL, סוגים וגדלים של דף נחיתה, בניית דף נחיתה ל – .PPV
Remarketing
בנייה וניהול קמפיינים לגולשים "חוזרים" (אשר ביקרו אצלנו באתר) המבקרים באתרים אחרים. רשתות ייעודיות לפרסום Remarketing.
Traffic וקישורים
היכרות עם שיטות וכלים ליצירת טרפיק ממוקד בצורה מסיבית לאתר האינטרנט. רכישת מקורות תנועה זולים, רכישת מקורות תנועה ללא סיכון. שיטות ודרכים להקמה ולניהול פרופיל קישורים איכותי, הצבעות Signals לרשתות Social, תוכנות ועזרים לניהול ולמעקב אחר קישורים. שימוש ברשתות אתרים/בלוגים פרטיים.
שיווק תוכניות שותפים
מה זה שיווק תוכניות שותפים? תוכניות שותפים, איתור תוכניות שותפים לשיווק ושילובם במודל הפרסום הממומן ברשתות חיפוש ורשתות Display ליצירת רווחים אישיים. היכרות עם שחקני מפתח בשוק תוכניות השותפים, מודלים ושיטות.
המרצים בקורס
יוד (יהודה) בוצר
להכרת הסגל לחצו כאן