אחד התחומים הכי נחשקים ב-2025 הוא שיווק דיגיטלי. מדובר בתחום מרתק שיכול להתאים כמעט לכל אחד – אנשים שמחפשים שינוי בקריירה, כל מי שרוצה להפוך תחביב להכנסה נוספת, בוגרי תואר שרוצים לעבוד בתחום דינאמי וצבעוני, ואפילו לחיילים משוחררים שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם העבודה.

שיווק דיגיטלי (צילום: TierneyMJ, shutterstock)
צילום: TierneyMJ, shutterstock

שיווק דיגיטלי הוא תחום מאוד רחב ודינאמי, אבל כדי להצליח בתחום ולבנות קריירה כמה שיותר מהר, חשוב למצוא את המסלול שהכי מתאים לכם בתוכו, להתמחות ולהתמקצע. בדיגיטאלנט, בית הספר לדיגיטל שהוקם על ידי אנשי דיגיטל מנוסים, הבינו את זה כבר מזמן, ולכן הם מציעים שני מסלולי התמחות מקיפים ומעמיקים בתחומים הכי בולטים בתחום השיווק הדיגיטלי: סושיאל ו-PPC.

אז איך תדעו איזה תחום מתאים לכם? הנה כמה שאלות שיכולות לעזור לכם להחליט.

בדקו את עצמכם: האם אתם חיות סושיאל?

  • אנשים של מילים?
  • יצירתיים וממציאים רעיונות חדשים באופן טבעי?
  • אוהב לתקשר עם אנשים אחרים ולנהל שיחות מעניינות?
  • נהנים ליצור תוכן ולבלות בפלטפורמות חברתיות?
  • אנשים ויזואליים שאסתטיקה חשובה להם?
  • יודעים להתמודד עם אתגרים משתנים ואוהבים שכל יום נראה אחרת?
  • מתעניינים בטרנדים חברתיים ותמיד מעודכנים במה שקורה בעולם (ובעיקר בעולם שברשת)?
  • סקרנים ואוהבים ללמוד דברים חדשים כל הזמן?

אם עניתם כן על השאלות האלה, יכול מאוד להיות שמסלול הסושיאל הוא המקום שבו תוכלו לפתח קריירה שתתאים לכם בול.

ניהול סושיאל  (צילום: shutterstock)
צילום: shutterstock

אנשי הסושיאל הם יצירתיים, חדים, אוהבים להמציא רעיונות, מכירים את כל הטרנדים הכי חמים ויודעים לכתוב, לצלם וגם לערוך וידאו. הם משוטטים ברשתות החברתיות כל היום, מעלים תכנים, יודעים איך למשוך קהל, וגם בודקים בלי סוף כמה לייקים, תגובות ושיירים כבר יש להם. הם רוצים שכולם יבואו להתארגן איתם, מרגישים מאוד "דמיור", מוצאים "פוב" על כל דבר ויודעים בדיוק מה הכי "פופיולר". אם גם אתם כאלה, אפשר לומר שאתם כבר קצת מנהלי הסושיאל של עצמכם, אז אם אתם כל כך אוהבים את זה, למה שלא תיקחו את זה לשלב הבא ותעשו מזה כסף?

בתור אנשי סושיאל, אתם תנהלו את הנוכחות הדיגיטלית של מותגים, ארגונים או בעלי עסקים ברשתות החברתיות. תיצרו ותפרסמו תכנים מותאמים לפלטפורמות כמו טיקטוק, אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין וטוויטר, במטרה למשוך קהל, להעלות מודעות וליצור מעורבות. בנוסף, תנהלו את האינטראקציה של המותגים עם הקהל ברשתות, תעקבו אחרי נתונים וביצועי התוכן ותבצעו התאמות לשיפור התוצאות. תפתחו אסטרטגיות תוכן, תשתפו פעולה עם מחלקות שיווק, קריאייטיב ועיצוב, ותקדמו קמפיינים ממומנים ואורגניים. העבודה שלכם תדרוש יצירתיות, הבנה של טרנדים ויכולת לנתח ולהגיב בזמן אמת לתגובות ולשינויים בשוק.

אבל...אולי דווקא יהיה לכם קליק עם PPC?

  • אנשים של מספרים?
  • אוהבים לעבוד עם נתונים וסטטיסטיקות כדי לקבל החלטות?
  • תמיד שמים לב לפרטים הכי קטנים, ולא מתפשרים על דיוק?
  • אוהבים לפתור בעיות בצורה לוגית?
  • מסתדרים הכי טוב עם מדדים ברורים ותוצאות מדידות?
  • אנשים עם חשיבה אנליטית, שיודעים איך להבין תוצאות לעומק ולהסיק מהם מסקנות?
  • רואים אופטימיזציה מתמדת בתור אתגר, ונהנים מלשפר תוצאות תוך כדי תהליך?
  • אוהב לעבוד עם טכנולוגיות וכלים חדשניים?

אם עניתם כן על השאלות האלה, יכול מאוד להיות שמסלול ה-PPC הוא המקום שבו תוכלו להתפתח ולהצליח.

ניהול סושיאל  (צילום: shutterstock)
צילום: shutterstock

אם אתם מתעוררים עם נתונים בראש, מחפשים את הסיפור שמאחורי המספרים, נהנים למדוד תוצאות מכל זווית אפשרית, ומאמינים שכל החלטה צריכה להתבסס על נתונים מוצקים ולהיות מגובה בתוצאות מדידות. אם אתם אוהבים לעבוד עם כלים טכנולוגיים מתקדמים, נהנים לנתח גרפים, לפרק נתונים לדקויות הכי קטנות ולחבר אותם מחדש לאסטרטגיה המדויקת שמביאה תוצאות בצורה הכי יעילה – מצאתם את משבצת האקסל שלכם.

בתור מנהלי PPC תתמקדו בניהול קמפיינים פרסומיים ממומנים במגוון פלטפורמות, כמו "גוגל אדס", "פייסבוק", "לינקדאין" ו"טיק טוק", כדי להביא תנועה ממוקדת ולהשיג תוצאות מדידות. אתם תהיו אחראים לתכנן ולבנות קמפיינים, בעזרת שימוש במחקר מילות מפתח, בחירת קהלי יעד מדויקים ויצירת מודעות אפקטיביות. אתם תנהלו תקציבים, תנתחו ביצועים באמצעות כלים אנליטיים, ותבצעו אופטימיזציה שוטפת לקמפיינים. בנוסף, תעקבו אחרי מגמות וטרנדים בתחום הפרסום הממומן, תבנו אסטרטגיות בהתאם לתוצאות, ותעבדו בשיתוף פעולה עם צוותי הקריאייטיב והתוכן כדי להבטיח שהמסרים והעיצובים מותאמים לקהל היעד. העבודה שלכם תדרוש חשיבה אנליטית, דיוק, יכולת עבודה עם נתונים, ותשומת לב לכל הפרטים שמובילים להצלחה בקמפיינים. בקיצור, אתם תהיו אלו שהופכים את המספרים לכלי שמניע החלטות ויוצר הצלחות שיווקיות.  

מהמקלדת בבית לתעשיית הדיגיטל

אז מה יותר מתאים לכם – להיות מנהלי סושיאל או מנהלי PPC? כדי להתמקצע כמו שצריך בתחום שהכי מתאים לכם ולהתחיל לעבוד כמה שיותר מהר, בבית הספר לדיגיטל Digitalent מציעים לכם לימודים מעמיקים בשני המסלולים.

ניהול סושיאל

בקורסים המקיפים לשיווק דיגיטלי בהתמחות בניהול סושיאל או בניהול PPC, תקבלו את כל הכלים כדי לעשות את המעבר לעולם האמיתי: תלמדו את יסודות תורת השיווק, תתמחו בניהול סושיאל או PPC על כל צדדיהם ובכל הפלטפורמות, תעבדו עם כלי AI מתקדמים ותלמדו מבכירי התעשייה. בסוף הקורס תצאו עם כל הידע והכלים שאתם זקוקים להם כדי להעניק שירות מקצועי ולהראות תוצאות, וגם תרוויחו הזדמנויות מעולות לנטוורקינג עם המעסיקים או הלקוחות הבאים שלכם.

בסיום הקורסים תצאו עם תעודת גמר שתיתן לכם יתרון משמעותי בהשתלבות בתעשיית הדיגיטל, אבל לא רק. בנוסף תצאו עם ניסיון אמיתי ומעשי בניהול סושיאל או PPC (ולא רק עם תיק עבודות), תקבלו מנטורינג מקצועי אישי, ותהפכו לחלק מקהילת בוגרי Digitalent שתיתן לכם מענה לשאלות מקצועיות בכל תחומי הדיגיטל ותהווה עבורכם פלטפורמה ליצירת שיתופי פעולה, עדכון על משרות מובילות, קבלת הטבות ייחודיות לבוגרים ועוד.

היכנסו לכאן כדי לבחור את המסלול המתאים לכם >>