חברת קוקה קולה משיקה קמפיין במסגרתו יופצו בישראל שני מיליון בקבוקים שונים של דיאט קולה. כל בקבוק, שיוכן בטכנולוגיית הדפסה עתידנית, יגיע בעיצוב שונה ולכל צרכן יהיה בקבוק ייחודי משלו. בקוקה קולה מסבירים, כי "מטרת המהלך היא להמחיש לאוהבי דיאט קולה שהם בעצמם מיוחדים ולהעניק להם בקבוקים יוצאי דופן וייחודיים במינם, בדיוק כמו שהם".
הפרויקט יימשך כחודש ובמסגרתו ישווקו הבקבוקים בכל נקודות המכירה באריזות: 1.5 ליטר, 0.5 ליטר ובבקבוקי 350 מ"ל. במסגרת הקמפיין יוכלו חובבי הדיאט קולה גם ליצור לעצמם אונליין סט כוסות בעיצוב בלעדי שיהיה זהה לעיצוב הבקבוקים שהם השיגו. בנוסף, ברשתות שיווק נבחרות תינתן האפשרות לצרכנים ליצור לעצמם אלפי אביזרים ממותגים כגון תיקים, חולצות וכיסויים למכשירי אייפון.
Diet Coke Extraordinary Collection from Gefen Team on Vimeo.