מאז 2003 התרחשו בקטע שבין ערה לצומת גולני 1,500 תאונות שבהן נהרגו 88 איש - יותר מבכל קטע אחר בצפון. הקטע שבין צומת הסרגל לעפולה מסוכן במיוחד בשנים האחרונות. הכביש אמור לעבור שדרוג ב-5 השנים הקרובות
כמות התאונות בקטע שבין צומת מגידו לתשבי דווקא לא גדולה במיוחד, אבל הוא זכה לכינוי "ציר הדמים": מאז 2003 נהרגו שם 38 איש ו-79 נפצעו קשה. בספטמבר האחרון, בעקבות מחאת תושבים, הוחלט על מתווה חדש לכביש
התאונה הקשה בשבוע שעבר, שגבתה את חייהם של 4 בני אדם, היתה אחת מיותר מ-100 שאירעו בכביש הקצר והצדדי הזה בעשור וקצת. ב"אור ירוק" מזהירים שמדובר בכביש מסוכן עם כשלים תשתיתיים חמורים ואכיפה מעטה
כ-300 תאונות אירעו מאז 2003 בקטע שבין צומת המוביל למשהד, ורק בחודש שעבר נהרגו 3 בני אדם בתאונה בין עילוט לציפורי. הבעיות העיקריות בכביש הן עקומות חדות ושדה ראייה מוגבל
הכביש המרכזי הוא גם מוקד תאונות בולט. בין הקטעים המסוכנים: מאחיהוד לכברי, מסומך לאבליים ומיקנעם לתשבי
ב-3 השנים האחרונות הקטע שבין צומת השופטים לעין אפק רשם קצב תאונות גבוה להפחיד - 57, בהן 7 קשות ואחת קטלנית
64 תאונות אירעו בשנים האחרונות בקטע שבין צומת המוביל לבית רימון, מהן 3 קטלניות ובהן התהפכות אוטובוס. ביוני החלה הקמת ארבעה מחלפים בכביש
כביש נוסף שעורר מחאת תושבים, על רקע 368 תאונות שאירעו בו מאז 2003. בעקבות זאת הושקעו 1.5 מיליארד שקל בשדרוגו
פתח הכל סגור הכל