ניר קניאס, סמנכ"ל שיווק ב"טרה", טוען כי ההשקה של הגבינה הצהובה: "נעם", הייתה למעשה רק הסנונית הראשונה, שבה הוצגה המחלבה החדשה של "טרה", היחידה בעצם ללא החומרים המשמרים. שוק הגבינות הצהובות בישראל הוא גדול מאוד ויש המון סוגי גבינות בחוץ, אך עד להשקה של "נעם", תנובה חלשה באופן כמעט אבסולוטי על כל השוק. כשחשבו ב"טרה" על איך לקחת נתח בשוק הזה, החליטו שהדרך הטובה ביותר היא לתת לצרכנים ערך אמיתי עבור המוצר שאותו הם רוכשים, כלומר להביא גבינה שהיא באמת יותר טובה. בעזרת המותג "מולר", ששייך ל"טרה" בישראל, החליטו ב"טרה" שיש להם את האמצעים הטכנולגיים והידע לייצר גבינה שבאמת תהיה עליונה על המתחרים שלה. כיוון ההסתכלות היה על אירופה, שם אין חומרים משמרים בגבינות.
החדשנות של "טרה" במהלך הזה, נבעה מתוך כך שהם באו לצרכנים ואמרו שהם יודעים שיש גבינות אחרות בשוק, שהן טעימות וטובות, אך הגבינה שלה יותר טעימה וגם יותר בריאה, מאחר ואין בה חומרים משמרים. למעשה "טרה" שמו את הבחירה בידי הצרכנים, רק על ידי הצגת הסגולות של המוצר באופן אמין. התובנה של "טרה" בנושא הייתה מאוד מדוייקת וחדה והצרכנים הגיבו בהתאם. "אני מאוד שמח על הבשורה שהבאנו לעם ישראל - גבינה צהובה שהיא טעימה ובריאה יותר", מבהיר ניר קניאס.