"קוקה קולה" ו"נסטי" הופרדו, כך שלחברת המשקאות "קוקה קולה" לא נותרה הרבה ברירה, מאחר ורצתה להמשיך ולחלוש על שוק משקאות התה הקר. הם היו צריכים לחשוב מהר, "בדרך כלל מתכוננים למהלך כזה בין שנה לשנה וחצי", מסביר אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של "קוקה קולה". המשימה לא הייתה פשוטה, בשל העובדה שזו פעם ראשונה שהמשקה נשאר אותו דבר ורק השם משתנה. האסטרגיה שנבחרה להובלת המהלך היא: "same same - new name". המהלך עבר בצורה מאוד טובה וחלקה, מה שמעיד על השקה מוצלחת ביותר. "כיום באים אלינו ומבקשים שנלמד אחרים, איך עושים מהלך של השקת מותג חדש, שלמעשה הוא מוצר שהיה כבר קיים, כי מדובר בתקדים", מסכם זמיר.