שוק נייר הטואלט הוא שוק שבו הצרכן די שבע רצון מהאופציות שיש לו כרגע, לכן ב"לילי" חיפשו דרך להביא לצרכן משהו חדש. מיכל תמרי, סמנכ"לית השיווק בחוגלה קימברלי, מספרת על השקת האריזה הדחוסה של נייר הטואלט של "לילי" וכיצד הם הצליחו למצוא דרך לא לפגוע במוצר ולהוסיף משהו חדש: ערך הנוחות. "לילי" הביאה את אותו מוצר איכותי, אך הצליחה לדחוס אותו, למען נוחיות האכסון, מבלי לפגוע ברכות שלו. הקמפיין די מכר את עצמו, כי בסופו של דבר ב"לילי" הצליחו לעלות על ערך, שבו למעשה אתה חושב לעצמך, "איך לא עשו את זה קודם?". "במשך מאה השנים האחרונות, למעשה לא נעשתה שום חדשנות בשוק נייר הטואלט ואנחנו הצלחנו להביא את אותו המוצר הטוב והמוכר, אך עם טוויסט חדשני שהצרכן באמת צריך", מסכמת תמרי.