מי שמכיר יודע – ניסאן ג'וק אהוב בזכות חווית נסיעה נפלאה ועיצוב בולט וייחודי בשוק הרכב. אם אתם מחפשים קרוסאובר היברידי גבוה, או אתם פשוט סקרנים לגלות למה כולם מתלהבים ממנו (ואם בכלל הדור החדש של הג'וק מצדיק את ההתלהבות הזו) – הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

בג'וק החדש תמצאו קונסולה מרכזית מרשימה, לוח מחוונים חדש ומתקדם במיוחד, כשצרכי הנהג במרכז החוויה. אם תעצרו כדי להתמקד בכל מאפיין מובטחת לכם חוויה מפתיעה.

JUKE

תא הנהג בחזית הטכנולוגיה

בדגם החדש של ג'וק אפשר ליהנות מחלל פנימי מרווח, עם אבזור עשיר וקישוריות מוגברת:

  1. לוח מחוונים גדול ומתקדם: לוח המחוונים שודרג למסך TFT דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ'. מסך הרזולוציה הגבוהה מאפשר לנהג להגדיר את התצוגה כך שתציג את שילוב המידע בהתאם להעדפותיו.
  2. פריסה נוחה, בהתאמה אישית: ג'וק החדש מציע שתי פריסות תצוגה: הפריסה הקלאסית מציגה שתי חוגות, וחלל מרכזי המכיל מידע נוסף. הפריסה ה"משופרת", מציגה את מהירות המותרת בדרך ואת מהירות הנסיעה, יחד עם פרספקטיבה תלת ממדית צבעונית. בחלק המרכזי שבין החוגות, אפשר להציג כיווני ניווט, מפה, צריכת דלק, מידע אודות השמע, ביצועי נהיגה אקולוגית, לחצי צמיגים ומידע מרכזי נוסף. הפקדים לתצוגה ממוקמים בנוחות על גלגל ההגה ואפשר לעבור בקלות בין פריסה אחת לאחרת.

לפנים הרכב עיצוב חלק ואלגנטי, עם מגע נעים ובלם יד חשמלי שמעניק מראה שטוח ונקי בקונסולה – כי השלמות היא בפרטים הקטנים:

  1. נהגים מעריכים במיוחד: הקישוריות המעולה לכל סמארטפון - Android Auto או Apple CarPlay. לא משנה מה הבחירה שלכם, תיהנו מזיהוי קולי ותפעול נוח ומתקדם.
  2. נוסעים מעריכים במיוחד: שקעי USB-A ו-USB-C לשימוש הנוסעים מלפנים או מאחור. בנוסף - משטח טעינה אלחוטי שיכול להכיל גם סמארטפון גדול.
  3. אל תפספסו: ה"ווידג'טים" במסך הבית, שמאפשרות גישה נוחה לפונקציות שמשמשות אתכם. כן, ממש כמו בסמראטפון האישי שלכם.
  4. juke

נהיגה חסכונית בדלק, מבלי להתפשר

בהיבט החשוב במיוחד לנהגים בישראל, יש בשורה. הדגם מגיע בגרסה היברידית וחסכונית במיוחד. הגרסה ההיברידית עם מנוע 1.6 ל' ו- 4 צילינדרים, כאשר ההספק המשולב הינו 143 כ"ס. צריכת הדלק המשולבת שלו עומדת על 4.8 ל' לכל 100 קילומטר – 21 ק"מ לליטר בלבד! זו מכונית היברידית חסכונית במיוחד, עם מערכת היברידית חלקה המאפשרת נהיגה מתקדמת ואורבנית.

לצד הדגם ההיברידי מוצע מנוע 1.0 ליטר עם שלושה צילינדרים DIG-T טורבו בנזין יעיל. הוא קומפקטי וקל משקל, ומעניק לג'וק אופי נהיגה מהנה בדיוק כמו שמצופה ממנו, עם 114 כ"ס. יש לו תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים ספורטיבית (DCT), ובורר מצבי נהיגה להתאמת נהיגה אישית (Eco, Standard, Sport) לכל תרחיש נסיעה.

חוויית נהיגה חכמה ונוחה

יש שיקראו לחוויית הנהיגה בג'וק החדש "רכב חכם שמכבד את הנהג". אחרים מגדירים את חוויית הנהיגה בו כטכנולוגיית סיוע נוספת לנהג. אבל זה באמת לא משנה איך מסתכלים על זה. מה שחשוב באמת הוא שדגם ה- Juke מגיע עם מעטפת שלמה שמשדרגת את חוויית הנהיגה ומשפרת את הבטיחות, והיא עושה את זה בעדינות:

  1. בלימת חירום חכמה עם זיהוי הולכי רגל:
    הטכנולוגיה המתקדמת לסיוע בנהיגה מנטרת את מהירות הנסיעה ואת המרחק ביניכם לבין הרכב שמלפנים ומיידעת אתכם כשצריך להאט. מערכת בלימת חירום חכמה מסוגלת להפעיל אוטומטית לחץ על הבלמים על מנת לסייע לכם להימנע מהתנגשות חזיתית או להפחית את חומרת הפגיעה. כאשר המערכת מזהה הולכי רגל החוצים את הכביש, היא מסייעת לכם להגיע לידי עצירה מלאה.
  2. לנהוג בראש שקט עם מערכת ניטור עייפות: מערכת ניטור העייפות שגו'ק החדש מצויד בה יודעת לבחון סימני עייפות אצל הנהג, ומתריעה בפניו כדי שיוכל לעצור להתרעננות ולמנוחה לפני שהסכנה גוברת. 

בגרסה ההיברידית ניתן גם למצוא את טכנולוגית e-Padel, שמסייעת לנהג להפחית למינימום האפשרי את השימוש בדוושות הבלם, ומאטה את הרכב כאשר עוזבים את דוושת הגז.

מעבר לתוכנות הבטיחות הרבות מבית NISSAN INTELLIGENT MOBILITY, ג'וק מתגאה בחוויית נהיגה נעימה, וללא התערבות מופרזת או אגרסיבית יתר על המידה של מערכות אלו.

juke

עיצוב מרשים בסטנדרט גבוה

ג'וק הוא רכב גבוה, אבל מצטיין לא רק בגובה מרשים, אלא בפרמטרים נוספים - קווי מתאר, חישוקי גלגלים חדשים, גריל קדמי ומרשים בצורת V ותאורה קדמית מתוחכמת בצורת Y, שלא רק נראית מרשימה, אלא גם מאירה את הדרך באופן ברור ואחיד. המעצבים לא שכחו גם מהתאורה האחורית, והקפידו להעניק לה עיצוב בומרנג יוצא דופן, באפקט תלת ממד. תאורת ה-LED משתמשת בעיצוב דמוי צינור, כדי להעניק תאורה ברורה ובולטת.

המסקנה ברורה – ה-Juke מוביל בבטחה את הסגמנט. עכשיו, מה הבחירה שלך?

אי אפשר שלא להזכיר את מחיר הכניסה של הג'וק - החל מ-144,990 ₪ לג'וק הקלאסי. והחל מ-158,990 ₪ לג'וק ההיברידי.

כן, המחיר משתנה בהתאם לדגם ולמפרט שבוחרים, אבל איך שלא מסתכלים – הג'וק היא בחירה שמשלבת בין חווית הנהיגה למחיר שלא משאיר מקום לשאלה.

אין לכם עדיין מועד לנסיעת מבחן?

כאן אפשר להתקדם לתיאום נסיעת מבחן. תראו אותו, תנהגו בו – תבינו.