אדיר אברהם רק נכנס לווילה של "לאב איילנד" וכבר מצא את עצמו בזרועות הבחורה שהוגדרה: "הקנאית ביותר". אחרי שקיבלה ברקס מעמית בן דוד ועידו בורר, החליטה ורד חדד לנסות עם הדייט הטרי את מזלה ואולי לפתוח דף חדש. ברגש כמו ברגש, הדברים לא תמיד מגיעים מהר, ובשיחה עם כמה דיירים הערב (שישי, 21:00, FreeTV), אדיר חושף שהוא לא בטוח בנוגע למשיכה שלו לורד.

משיכה יכולה להיות דבר רגעי, או נבנית עם הזמן, אבל כשנמצאים על האי הכי מטורף שיש, אי אפשר לחכות יותר מידי, כי הדברים משתנים בכל רגע. אדיר, שרק לפני רגע נבחר על ידי ורד בטקס הזוגיות, מוצא את עצמו מול שאלות קשות בנוגע לתחושות שהוא מרגיש אליה. "איך הולך לך עם ורד?", זרקה שיר עזריה, ואדיר השיב: "נראה לי בסדר, אנחנו קודם כל מכירים".

בשלב מסוים רמת השאלות בשיחה עלתה, כשהוא נשאל האם הוא נמשך אליה, ושם כבר התחיל היסוס מסוים: "אני אגיד את האמת, היא בחורה נורא מושכת, אבל...", אדיר לא הספיק לסיים, ושיר השיבה: "בסוף יופי, זה רק יופי. אני גרה במיאמי איפה שכולם יפים, זה לא העניין. זה מעבר לזה". אדיר בהמשך השיב לה: "נכון, אני בעד זה כי זה נותן לי צ'אנס להכיר את הבן אדם. גם איתך, כשנכנסתי לפה לא הרגשתי סופר משיכה, אבל בגלל שאני אוהב את הבן אדם שאת, הייתי מוכן לתת לזה סיכוי".