אדל ושון, קים ודוד או יעל וארי. בעוד שעות ספורות נגלה מי יהיו המנצחים הגדולים של "לאב איינלד" באירוע השיא של העונה (21:00, ב-FreeTV). בדרך לשם נרקמו קשרים ואהבות חדשות, חלקן התקדמו וחלקן הגיעו לסוף מוקדם ועצוב. 

רגע לפני שמגיעים לסיום, ריכזנו בשבילכם את הרגעים המעניינים (והג'וסים) ביותר שראינו העונה - מצעד נשיקות לוהט במיוחד. אז איך נראו ההתחלות של זוגות הגמר, מה קרה כשעמית פורטל ואדל דהן נאלצו להיפרד מוקדם מהצפוי - ואיך הגיב זוהר כשון נישק אותו? זה הזמן להיזכר:

הנשיקות הראשונות של הווילה

זה לקח כמה ימים של גשושים, אבל בסוף זה הגיע בבום. הלילה ירד, והזוגות שהרגישו חיבור הרשו לעצמם להראות את המשיכה בין השמיכות. "היא משהו מיוחד, לא  הרגשתי ככה לאישה הרבה זמן", החמיא דוד שרייר לקים וינקור שאמרה: "זו הייתה חתיכת נשיקה וואו". קים חשבה גם שזו הייתה הנשיקה הראשונה בווילה אבל לא ידעה שכמה מטרים מהם גם זוהר ושלי כבר התחברו. אחריה, שלי לא הצליחה לעצור את המבוכה ופשוט צחקה בהתרגשות.

עמית ואדל נפרדים בנשיקה

עמית פורטל ואדל דהן נאלצו להיפרד ברגע דרמטי במיוחד. "זה יכול היה להיות מושלם עם עמית. ראיתי בו כל כך הרבה מעבר למה שאחרים ראו. הוא אדם חם, פשוט מושלם. היה לי כיף", אמרה. כשהמזוודות של פורטל כבר ארוזות, השניים התיישבו על הרצפה הכי צמודים שאפשר והתנשקו רגע לפני שעזב את הווילה. החברים היו משוכנעים שאדל תתגבר על זה, אבל באותם הרגעים היא ועמית היו שבורים ברגע שהיה עצוב ומרגש במיוחד.

יעל ביקשה מגע - אז ארי נישק

מהרגע שיעל נכנסה לווילה ארי פשוט ידע שזה זה. בשיחה על המיטה היא שיתפה אותו שחשוב לה המגע. היא הודתה שיש לה חששות בנוגע להיעדר תשומת הלב בגזרת המגע שחשה מארי, והוא הסביר שזה עדיין קצת קשה לו. "תיגע כבר. כמה פעמים חשבתי: 'בא לי לנשק אותו'", אמרה ואז ארי החליט לנשק את יעל ברגע חמוד שסימן את תחילת הדרך של השניים.

עמית בן דוד ועדי שמעון עולים שלב ביחסים

לאורך התקופה שעמית בן דוד ועדי שמעון היו בזוגיות, הראשון הקפיד לציין כמה שחשוב לו המגע ושהוא מעוניין מאוד. עדי הייתה יותר מסויגת אבל לילה אחד זה קרה בין השמיכות. "אימאל'ה, הוא מנשק אימאל'ה. יש לו את זה". היא הדגישה שזה הגיע ברגע שלה ושהיא שמחה על כך מאוד אך לצערם הזוגיות לא האריכה ימים.

לוהט וגברי: שון וזוהר מתנשקים

זו הייתה עוד נשיקה לוהטת במיוחד, הפעם של זוהר ושון. משחק בירפונג תמים בין הגברים לנשים של הבית הפך לאחד הרגעים המצחיקים כשזוהר ושון הצמידו שפתיים (רק לרגע קצר כמו שהתעקשו להראות). זוהר מיהר לחטא את הפנים באלכוהול שהיה, ושאר הדיירים פשוט נקרעו מצחוק.

הדרך המושלמת לסיים דייט ראשון

בזמן שריף הר אבן נכנס לווילה, עדי שמעון הייתה במצב רוח ירוד. אבל כניסתו הפיחה בה חיים מחודשים, והיא החלה להאמין שכל מה שעברה היה שווה בשביל החצי השני שמסתובב בבריכה. השניים יצאו לדייט, והזוג לעתיד נראה אופטימי במיוחד. בסיומו של הדייט השניים שיתפו בציפייה הגדולה לגלות מה יעלה בגורל הקשר ביניהם, והתנשקו. האמת, אין דרך טובה יותר לסיים דייט ראשון.

סוף לסאגה: קים ודוד חוזרים אחד לשנייה

רבות נכתב על הרומן שנרקם לאורך העונה בין קים וינקור ודוד שרייר. הזוג שהתחבר כמעט מהרגע הראשון צלח משברים, אבל לא היה מוכן לכניסתו של גיל עמוסי. הרווק שהגיע כל הדרך מישראל כדי לכבוש את ליבה של קים טרף את הקלפים והוביל לפרידה זמנית של השניים. אבל, המשיכה הייתה חזקה יותר והם חזרו אחד אל השנייה. "התפרקתי, כשהוא הזיל דמעות ביחד איתי ראיתי שנשבר לו הלב בדיוק כמו שלי", אמרה בדיעבד קים. השניים התחבקו ארוכות כשהם מנגבים את הדמעות, ולצלילי אדל שמו מאחוריהם את כל המשקעים. "אתה לא רואה אבל אני מפחדת להיפגע ממך", הודתה.

ההתאהבות של אדל, הפרפרים של שון

היהדות לימדה אותנו כלל ששון ליג'ון יישם לחלוטין בווילה של "לאב איילנד": "יגעת ומצאת תאמין". אז הוא היה צריך לעבוד קשה, להראות לקראש מתחילת התוכנית שהוא יכול להיות חבר ובן זוג טוב וזה השתלם. השניים הפכו לצמד שאהבתו רק התגברה ככל שעבר הזמן. "לא חשבתי שאני יכולה להיקשר ולסמוך, אני מרגישה שאני מתאהבת", אמרה והפרפרים בבטן של שון רק התגברו כשהשניים התנשקו בדייט רומנטי.

יותר מרק חברים טובים

הם היו חברים טובים מההתחלה, ובשלב מסוים זוהר גניש ושיר עזריה החליטו לנסות להיות בזוג. אבל אז זוהר יצא לדייט, ושיר הייתה לחוצה שזה הרגע שהקשר ביניהם יגיע לסוף עצוב. כזוהר חזר הוא חיפש אותה, ביקש לדבר איתה ביחידות ופתח את הפה. "נמאס לי לפחד", אמר ונישק את שיר שלא האמינה. "תבטיחי לי שלא משנה מה, תמיד נישאר חברים".