שקט מתעתע: זואי גבע לא נכנסה לווילה של "לאב איילנד" ברעש גדול, וזו אולי המחמאה הכי גדולה שאפשר להגיד. הצעירה בת ה-27 משכה את תשומת הלב של בני הבית, בעיקר זו של הרווקים, וכבשה את הלבבות הרבה בזכות למגניבות הלא מתאמצת שיש לה בערימות.

במעמד ההדחה, שהושפע רבות על ידי הזוגות שבבית והיה אכזרי במיוחד, היא סיימה את דרכה בתוכנית ולא מצאה אהבה. "לא מופתעת, כמו שלא הצלחתי להיות מופתעת לאורך כמה ימים שהייתי פה. לא חושבת שהיה לי סיכוי למצוא בבית מישהו שמתאים לי. ברגע שנכנסתי כבר ראיתי את זה, סרקתי והבנתי שהצ'אנס שלי יהיה כשמישהו אחר ייכנס", שיתפה בריאיון רגע לאחר שעזבה את הווילה. "ההדחה הייתה מבוססת על קבוצת מעריצים שצופה מהצד ובוחנת היתכנות לזוגיות אמיתית. היה ברור מאוד שהבחור שבחרתי בו, שרציתי לתת צ'אנס, לא נתן לי את תחושת הביטחון שרציתי. הייתה מישהי שמעניינת אותו, ולא הרגשתי שאני מעניינת אותו. אולי זה היה חלק מהאסטרטגיה, אולי הסתנוור, אבל זה שלו. התחושה שלי היא שזה היה צפוי".

לא הצלחת למצוא קשר שיימשך גם בחוץ.
"לא, בשביל קשר כזה הייתם צריכים לראות אותי פה הרבה יותר אמוציונלית, מחפשת יותר. הוא רצה את תשומת הלב שלו".

למי הכי התחברת?
"שיר, היא חד משמעית הולכת להיות חברה שלי בבית. גם קים, כשנכנסתי ישר קלטתי שנהיה חברות ונתתי לה את הזמן שלה, ידעתי שזה יקרה. גם עם אדל ועדי היו לי חיבורים מאוד מיוחדים".

מה למדת על עצמך בחוויה הזו?
"כל דבר בעיתו, באנו לבדוק ולחפש. אולי זה לא היה המקום בשבילי למצוא קשר שירגש אותי. יכול להיות שהייתי בדרך הנכונה לפני שבאתי לפה. למדתי שלאינטואציה שלי אין תחליף, שאצא מכאן ואקבל את הטלפון שלי מישהו הולך לקבל טלפון".

אחרי הפצצה שהטילה, גבע שיתפה כי רגע לפני שהגיעה לחוויה ב"לאב איילנד" היא יצאה עם בחור ולדבריה, "למדתי במקום הזה שכנראה הוא צריך לקבל צ'אנס אמיתי". לדבריה, בניגוד למערכות יחסים אחרות, הייתה בה התחושה שהיו ניצוצות אחרים. "אני מרגישה שקצת טעיתי, אני מחכה מאוד להתקשר אליו", הוסיפה. מוקדם יותר השבוע נחשף בן זוגה, נותרה השאלה אם הוא אכן היה הדייט המסתורי. 

היה רגע משמעותי שקרה לך בווילה?
"היו לי שתי שיחות. אחת עם שיר ואחת עם עמית פורטל, ושתיהן היו כנות מאוד. עמית פורטל בא ממקום חברי מאוד, שאף אחד לא ציפה שנצא מהבית, הוא אמר לי לעשות מה שצריך כדי לשרוד כי מגיע לי צ'אנס אמיתי. שיר אמרה לי לא לעשות מה שלא נכון לי, שאם זה לא ארי אז לא. כולנו ראינו שזה לא ארי, אבל היה לי רגע של להישאר נאמנה לעצמי וזה היה שילוב. מאוד רציתי לקבל את הצ'אנס שלי, באתי כדי לחוות. אבל לא הייתי עושה משהו למראית עין כדי להישאר, לא הייתי מנשקת אותו או עושה דרמה גדולה סביב החדשות כדי להישאר. באתי בשבילי ולחוות. התייחסתי לבנות כאחיות שלי וכיבדתי את המקום שלהן, אני לא מתחרטת. משחקית לא היה נכון אבל לא בשביל זה באתי".

את מרגישה פספוס מסוים?
"ברור, לא היה לי שום סיכוי להיראות בסיטואציה פגיעה. לא היה לי. חד משמעית זה הוביל אותי להדחה גם, הרגשתי שאני מוכנה לתת צ'אנס אמיתי לארי אבל זה כנראה לא גבר שאצא איתו בחוץ. אני מרגישה שנתתי קצת יותר צ'אנס ממנו אבל זה בסדר וחלק מזה".

היה משהו ספציפי שהוביל לזה?
"הוא בחור צעיר שהשתחרר מהצבא, הוא מסוקרן והעיניים שלו בכל מקום ומבולבל. זה בסדר, הוא בא לפה לגלות דברים ואני באתי לגלות דברים אחרים. הוא רצה לחוות סוגים של קשרים, ואני רציתי קשר אחד".

את מתחרטת על משהו?
"כן ולא. אם לא הייתי מכבדת את הבנות כנראה הייתי נשארת עם תחושה לא בריאה וטובה. אני חושבת שקפצתי מהר מדי למקום של 'מי החברות שלי, מי האנשים שלי?'. קל לי להפוך בנים לחברים, מיד היה לי חברים שהם כמו אחים ונשארתי עם אופציה אחת. טעות".

איזה זוג הכי היית רוצה שינצח?
"יש לי שתי אופציות. רוצה שקים ודוד יעברו עוד כמה כניסות ויעברו אותן ביחד. אופציה שנייה היא שיר עם הגבר הנכון שייכנס. היא מרימה ומצחיקה את הבית, זה תמיד כיף. אבל ברגע שיגיע מישהו שבאמת יעניין אותה, הוא יוציא ממנה צדדים מטריפים".

אמרו עלייך ועל ארי שיש לכם פוטנציאל נמוך.
"אני חושבת שזה מדויק, הפוטנציאל היה נמוך. אני אוהבת שהגבר שלי מסתכל עליי ורק עליי, לא על כל הבית".

יש מסר שתרצי להשאיר?
"אמרו את זה כבר 'תפסת מרובה לא תפסת'. אנחנו צריכים ללמוד להעריך את מה שיש לנו ולא להסתכל רק על הדשא של השכן".