זוהר גניש עבר בווילה של "לאב איילנד" דרך עקלקלה ומפותלת. הוא התחיל עם אדל דהן, ניסה לעשות מהלך על עדי שמעון, עבר משם לשלי ארונסון ולבסוף פיתח מערכת יחסים עם חברתו הטובה שיר עזריה. כל זה קרה, עד הרגע שנכנסה אל הבית אוראל רחמים, מי שהצליחה להפוך לו את הלב ולכבוש אותו בשניות. רגע לפני הגמר הגדול (ראשון, 21:00, FreeTV) הם הודחו מהווילה, אבל לגמרי זכו האחד בשנייה.

בריאיון זוגי רגע אחרי ההדחה, הם משתפים על ההרגשה לצאת החוצה רגע לפני הסוף: "מרגישים מדהים. מצאנו אהבה", מספר זוהר, ואוראל מוסיפה: "לא הייתי פה כל כך הרבה זמן כדי לעבור את כל החוויות שהאחרים חוו, אבל למדתי שאפשר לאהוב מחדש גם אם חשבתי שזה בלתי אפשרי. אני באמת שמחה שיצא לי לחוות דבר כזה איתו".

זוהר, בתור מי שהיו לו עוד קשרים בווילה. מה אתה מרגיש ששונה עם אוראל?
"אני באמת עברתי פה את המסע הכי מטלטל שהיה למישהו בבית. ניסיתי מהלב עם כמה בנות, אבל כשהיא הגיעה, זו הייתה אהבה ממבט ראשון. עכשיו המסע שלנו מתחיל בחוץ, אני רואה איתה עתיד מזהיר בחוץ, היא מבחינתי האישה של חיי".

מה הולך לקרות עכשיו כשתחזרו הביתה?
אוראל: "אנחנו נשפר את הקשר מיום ליום".

זוהר: "קודם כל נקדם את הקריירה של שנינו, כי יש לנו גם חיים מעבר לאהבה. על הדרך גם נגשים את האהבה שלנו והיא תפרח עוד ועוד מיום ליום".

זוהר גניש, אוראל רחמים (צילום: מתוך "לאב איילנד", freetv)
מתוך הפרק ה-38 של"לאב איילנד" | צילום: מתוך "לאב איילנד", freetv

מה היה הרגע הכי משמעותי שלכם כזוג בבית?
זוהר: "הלילה הראשון שהיא הגיעה לישון. זה קרע לי את הלב, כי אני במיטה שאני לא רוצה ואני מת לעבור למיטה שלה".

אוראל: "בגלל שנכנסתי סוג של באמצע, לא יכולתי להגיד ולעשות מה שאני רוצה, כי יש עוד צד בסיפור. מבאס אותי שמההתחלה לא נכנסו כזוג והיינו בונים את זה לאורך יותר זמן".

בסוף, הסופר פאנס לא בחרו בכם להגיע לגמר. למה אתם חושבים שזה קרה?
זוהר: "נטו כי היא לא הייתה פה מההתחלה. אם היא הייתה, היינו בגמר".

אוראל: "חד משמעית. עובדה שכל הזוגות שבגמר הם אלה שנכנסו בהתחלה. כי הם עברו משהו, הצליחו לגשר על פערים, היו להם מבחנים ולנו זה לא כל כך היה".

זוהר, יש משהו שאתה מתחרט עליו שעשית בווילה?
"היו דברים שלא עשיתי מאה אחוז, אבל שום דבר לא קורה סתם ואני את הדרך שלי עשיתי בצורה שלי. זה אני, לטוב ולרע, ראיתם את זוהר בכל הקטעים שלו".

למי הכי התחברתם בווילה?
אוראל: "חד משמעית ארי ויעל. הם האהבות שלי, התחברתי אליהם בצורה קיצונית והם הפוכים ממני שנות אור. אם היינו מכירים בחוץ, לא בטוח שהיינו מתחברים וזה היופי פה. זו הייתה בשבילי חוויה מושלמת לדעת שאני יכולה להתחבר עם אנשים שונים ממני, אני מאחלת להם רק טוב".

זוהר: "התחברתי לכולם מאוד. עם דוד היה חיבור מהרגע הראשון, עם קים לא ידעתי איך לאכול אותה וזה המשיך לזה שנהיינו חברים טובים מאוד. ארי ואני זה סיפור אהבה בפני עצמו ואני מאחל לו שזה ימשיך עם יעל בחוץ ונצא לדאבל דייט בחוץ".