שם: עדי שמעון

תאריך לידה: 03.05.2001

מקום מגורים: רחובות

היכן עובדת? עסק של בלונים ועיצוב אירועים. 

תארי את עצמך בכמה מילים.
"כולם מתאהבים בי, במיוחד בחיוך שלי. זה מראה הרבה על הפנימיות שלי, מאוד קל להתחבר אליי ולהיות חברים שלי, כיף בסביבתי. במיוחד לצאת למסיבות ולרקוד, אני מתה על זה".

מה חשוב לך שיידעו עלייך?
"שאני לא פראיירית ואני מאוד תחרותית. אני נראית קצת תמימה ועדינה אבל יש לי גם את הצדדים האחרים".

מה הפרט הכי מפתיע עלייך?
"אמא שלי יוצאת איתי למסיבות, אני מעדיפה שהיא תצא איתי מאשר חברות, היא החברה הכי טובה שלי. היא באה איתי לפסטיבלים, אנחנו נהנות בלי הפסקה".

משהו שלא יודעים עלייך?
"בגלל שהייתי בסדרת הילדים 'הבנים והבנות' אז הבנות בכיתה עשו עליי חרם, הן לא אהבו את זה כל כך שהייתי בטלוויזיה. זאת הייתה שנה מאוד מפחידה ונוראית, באותו שנה גילו לאחותי חיידק בראש וההורים שלי התגרשו. אז אמרתי שאני חייבת להרים את עצמי מהמצב הזה ופתחתי את העסק, עם הרבה עזרה של אמא".

מה התכונה הכי טובה שלך?
"נתינה, אני נותנת מעצמי תמיד הכל למישהו שאני אוהבת במיוחד. אני נותנת את כל כולי. סגרתי חופשה לאקס שלי ליום הולדת. טיסה לדובאי בהפתעה, יצא לי עשרת אלפים שקל, מוגזם ממש".

תכונה פחות טובה בך?
"אני פרפקציוניסטית ברמות, שזה פחות טוב אצלי. לפעמים יש דברים שלא מסתדרים אבל אני צריכה שזה יסתדר בול, זו בעיה. זה קורה עם הבלונים בעיקר, הכל צריך להיות מושלם על הקו".

מערכת יחסים אחרונה?
"היה לי חבר חמש שנים ונפרדנו לאחרונה. הוא שבר לי את הלב, זה לא בא מהצד שלי. שנינו באותו גיל והוא רצה כנראה לחוות עוד או משהו כזה. הוא בחר שהוא לא רוצה להמשיך, גרנו ביחד".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Love island ישראל‎‏ (@‏‎loveislandisrael‎‏)‎‏



מה את מחפשת בגבר?
"שיהיה החבר הכי טוב שלי, שיהיה אכפת לו ממני, ודיבר ויקשיב לי. אני מאוד אוהבת מתנות, פינוקים, פרחים וכזה, איזה בחורה לא אוהבת שמפנקים אותה?".

מה הכי מוריד לך מבן הזוג?
"שאין פרגון מהצד שלו, זה משהו שמאוד חשוב לי. אם הבן אדם שעומד מולי הוא אדם קר אז זה משהו שהוא מאוד מוריד לי, אני אדם מאוד חם ואני אוהבת חיבוקים ונשיקות ואני רוצה שזה יהיה הדדי, לא מוכנה להתפשר על זה".

מה הכי חשוב לך אצל גבר?
"שיהיה גבוה, חטוב, שרירי ושחום עם עיניים בהירות. הכי מושך אותי מבחינת הפנימיות שיהיה טוב לב פשוט. שהוא ייתן את כל כולו ואני אתן את כל כולי ויהיה לנו מושלם".

מי הגבר הכי סקסי בעינייך?
"יהודה לוי".

ספרי על פדיחה בדייט.
"הציעו לי לצאת למסעדה ובסוף הוא ביקש שנשלם חצי חצי, אז קמתי והלכתי".

הדייט הכי פרוע שאת יכולה לדמיין.
"על צוק אני והוא, יושבים בשולחן כשהכל מסביב נרות ופרחים".