יהיה מגוחך לטעון כי ככל שעובר הזמן בווילה של "לאב איילנד" הרווקים והרווקות מתגברים על הביישנות הטבעית למעמדים כאלו של התחלות חדשות, שכן מהרגע הראשון הם הסתובבו בבגדי ים קטנים, שרירים מנופחים ואפילו נאלצו לעמוד אלה מול אלו ולבחור ללא היכרות ועוד מול כולם (פרק חדש הערב, רביעי, 22:00, FreeTV).

>> להצטרפות ל-FreeTV וקבלת חודש ראשון להתנסות בחינם לחצו כאן

ועדיין, לאט-לאט מתגלים הדברים שמעבר לבגד הים ושנמצאים עמוק בלב הצעירים הלוהטים. שלי ארונוסון העידה על עצמה שבאה ללכת הכי רחוק שאפשר ולמצוא אהבה אמיתית, אך במקביל השאירה אהבה אחרת בישראל - את בנה. בשיחה עם עמית בן דוד, שמהרגע שנכנס טרף את כל הקלפים והסדר שהתחיל להתגבש בבית ושמכיר את שלי מלפני התוכנית, שלי הרשתה לעצמה להתפרק. "אני כאילו פה, אבל יש לי ילד. אני חושבת: 'אני צריכה להרגיש רע עם זה שעזבתי אותו?'", אמרה בדמעות.

ואם חשבתם שעמית נכנס במטרה לעשות בלאגן, במקרה של שלי נראה שהוא חיפש דווקא לעשות סדר וטוב על הלב. "הוא בידיים טובות נכון?", שאל והמשיך, "אז את לא צריכה להרגיש רע. את רגישה וזה בסדר, תרגישי הכי טוב עם זה".

ההיכרות המוקדמת של השניים, נתנה לשלי עוגן שאותו יכולה לשתף במה שעובר עליה מאז שנכנסה לווילה. "איתך אני יכולה לדבר על זה, אבל כל פעם ששואלים אותי פה על הילד אני לא רוצה לדבר על זה", אמרה ונראה שקיבלה בדיוק מה שהייתה צריכה מעמית שהשיב: "ברור, זה נושא רגיש. וכן, כששואלים אותך את השאלה הזאת קחי צעד אחורה ותגידי שאת לא רוצה לדבר על זה. אם יושב לך, תבואי ודברי איתי. איזה אפרוח, כולך דמעות". אז האם נרקם קשר חדש או שאולי רק ידידות אמיצה? בטוח נגלה בקרוב.