הם אומנם מכירים רק חודש וחצי, אבל במונחים של "לאב איילנד" מה שעברו ארי יוחאי ויעל סנדרל זה כמה שנים טובות. הזוג, שנכנסו כל אחד בנפרד ומגיעים לאירוע השיא של העונה ביחד, נפגשו לדייט שבו אמרו אחד לשני "אני אוהב אותך", אבל גם "אין לי מושג מה שם המשפחה שלך" (הגמר הגדול של "לאב איילנד", הערב, ראשון, 21:00 ב-FreeTV).

"לא באתי עם ציפיות בשמיים שאני הולך לצאת מפה עם בת זוג, ואז פתאום הגעת וראיתי איזה טוב זה עושה לי", מודה ארי בדייט הרומנטי רגע לפני שיתחרו על התואר של העונה מול אדל ושון וקים ודוד. "ראיתי שאני נפתח, אני מי שאני ושם הבנתי שאני אוהב אותך".

כאמור, השניים לא מכירים הרבה זמן, ולצד ההתאהבות החזקה והמהירה השניים מבינים שבזמן שנסחפו לרומן המרגש דילגו על כמה שלבים בסיסיים. "אנחנו זוג כבר חודש וחצי במקומות הכי עמוקים, אפילו אין לי את מספר הטלפון שלך ואני לא סגור איך קוראים לאחיות שלך", אמר ארי בחיוך.

וכדי ללמוד כמה מתאימים השניים, אפשר פשוט לשמוע את יעל מספרת כיצד חשבה בדיוק אותו הדבר. "אני גם לא, אפילו לא זוכרת את שם המשפחה שלך, באימא שלי. ניסיתי להיזכר בדרך לפה ואמרתי שאשאל אותך", התפוצצה מצחוק והמשיכה ברצינות, "הייתי צריכה לעבור את מה שעברתי בשביל להגיע אליך".