זוהר גניש כבר הספיק לכבוש את הלבבות של כולנו ב"לאב איילנד" (פרק חדש היום, יום שני ב-22:00, FreeTv). כזכור הוא התחיל את דרכו לצד אדל דהן, אך מהר מאוד משהו השתבש והיא נאלצה לעזוב אותו. מאז המשיך גניש הלאה, והוא נמצא בתחילתה של מערכת יחסים עם שלי ארונסון - ואנחנו לא יכולים לחכות לראות מה יהיה בהמשך. אם הדבר הראשון שאמרתם לעצמכם כשראיתם אותו נכנס לוילה זה "הוא מוכר לי מאיפשהו" אז לא טעיתם.

>> להצטרפות ל-FreeTV וקבלת חודש ראשון להתנסות בחינם לחצו כאן

גניש אכן הופיע כבר על המסכים שלנו, כשהתחרה בשנת 2020 בתוכנית "נינג'ה ישראל". בזמן ש"לאב איילנד" שדורשת המון כוח נפשי ואסרטיביות, הריאליטי הקודם בו השתתף דרש יכולות אחרות. כושר פיזי שלא מבייש אליפות אולימפית ויכולת ריכוז בשמיים, כשכל צעד קטן לא במקום עלול להוביל לפסילה והדחה מהתוכנית. 

גניש סיפר שהוא עובד כמאבטח לאישיות מאוד חשובה שלא יכול לחשוף את זהותה, לא משנה כמה רותם סלע ניסתה לגלות את שמה. במסלול הוא הראה יכולות גבוהות בטוויסטר הכפול וסיים בהצלחה גם את גשר הקפיצים, אך כשטיפס על הקיר השקוף והחל להתקדם באמצעות המאחזים, נגע בקיר עצמו ונפסל מהתחרות. הפעם נקווה שזוהר יצליח לתקן את המזל שלו בריאליטי וישאר זמן רב ב"לאב איילנד", ואולי אפילו נזכה לראות אותו שוב על המסך בתור נינג'ה אמיתי.