שבוע עבר בתוך הוילה הלוהטת של "לאב איילנד" והמשתתפים התחלקו לזוגות ועשו את הצעדים הראשונים שלהם אל עבר זוגיות - והבטחת עתידם בתוכנית (פרק חדש היום, שני, ב-22:00, FreeTv). נראה היה שהכל מסתדר בשביל דוד שרייר, שמתחילת דרכו בבית שמר על מערכת יחסים יציבה עם קים וינקור, עד שליאל קוליק נכנסה לתמונה. הרווקה החדשה ערערה אותו, כשהשיא הגיע כשהיא בחרה בו להיות בן זוגה בדאבל דייט.

מי שיצאו יחד איתם לערב רומנטי מחוץ לוילה היו ארי יוחאי והדיירת החדשה יעל סנדלר, שהצליחה גם היא לערער על הקשר הטרי שנבנה בין ארי לזואי גבע. "הרגשתי שאתה משדר שאתה הרבה יותר בוגר", אמרה יעל על הבחירה. "גם אהבתי את זה שהיה לך ביטחון, שלקחת אותי לצד להכיר אותי עוד. מאוד אהבתי את הכנות, אני חושבת שזה מאוד קריטי".

מי שפחות אהבו את הדאבל דייט היו בנות הזוג של הבנים, זואי וקים, שלא נשארו אדישות. "הן עשו לנו פרצופים, לא הסתכלו עלינו ולא דיברו איתנו", סיפרו יעל וליאל על היחס שקיבלו. "אתם לא חייבים להן שום דבר. זה גם תהליך שלכם, אתם גם יכולים להכיר ולבדוק מה מתאים לכם". הדברים לא עזרו לארי ודוד, שנותרו מבולבלים אפילו יותר ממה שהיו לפני שיצאו לדאבל דייט - והשאירו את כל האופציות פתוחות. "אתן צודקות, איזה משכנעות אתן. בואי, קחי טבעת".