שון ליג'ון ואדל דהן הם סיפור הסינדרלה של "לאב איילנד". הם לא היו יחד מההתחלה כמו קים וינקור ודוד שרייר, הם לא נדלקו אחד על השנייה ממבט ראשון כמו ארי יוחאי ויעל סנדלר, אבל בכל זאת הם הצליחו כנגד כל הסיכויים, להתאהב ובגדול. רגע לפני הגמר הגדול (ראשון, 21:00, FreeTV), הם הוצבו מול מבחן ראשון ומשמעותי בזוגיות שלהם כשעמית פורטל שהיה בן זוגה האחרון של אדל בבית, שב אל הווילה במטרה לזכות בה מחדש.

בסופו של דבר, אחרי כמה שיחות מבלבלות עם כל מיני גורמים בווילה, אדל בחרה ללכת עם הלב שלה ונשארה עם שון. השניים הספיקו לפזר לא מעט רמזים בנוגע לזוגיות שלהם ברשתות החברתיות מאז שהתחילה התוכנית, אך נדמה שרגע לפני הסוף הם משחררים לגמרי וחושפים את האמת כולה. בעמוד האינסטגרם שלה, פרסמה אדל פנייה מרגשת לשון רגע אחרי הבחירה בו על המסך: "לולי שלי, בין הריגוש לביטחון מצאתי אותך. אתה כל הטוב והטוהר שיש בעולם לא סתם כולם מתאהבים בך. אתה הדוגמה המדויקת למה היא בחירה נכונה מול ריגושים חולפים בחיים".

אדל ממשיכה ומוסיפה: "הייתי בוחרת בך כל רגע ורגע, שוב ושוב ואף פעם לא מפסיקה להילחם. תודה עלייך שון, שאתה פשוט אתה, אחד ויחיד שאין שני לו". יממה לאחר מכן, מי שהוסיף ונתן את החותמת האחרונה לכך שהם עדיין יחד הוא שון, שהעלה תמונות צמודות במיוחד שלהם, ממקום שנראה בבירור לא מתוך הווילה של התוכנית ומעבר לכך, השיער שלו שחור בניגוד לתוכנית, שבה היה צבוע בבלונד.