כמו בעולם הדייטינג האמיתי, גם בווילה של "לאב איילנד" הדברים דינמיים ומשתנים כל הזמן. רק שאת המהלך של זוהר גניש בפרק האחרון (ד'), היה ממש קשה לצפות. הזוגיות היציבה שלו ושל אדל דהן הרגישה כמו משהו שיש לו עתיד לא רע בכלל בתוכנית, השניים הרגישו בנוח יחד מהרגע הראשון והבטיחו להיות נאמנים, עד לרגע בו הוא החליט בלי שום אזהרה מוקדמת לטרוף את הקלפים, לגשת לעדי שמעון ולהציע לה להפוך להיות זוג בעצמם.

"נראה לי שאת מחפשת מקום רגוע וגם אני. אפשר להפתיע את כולם. מה את רוצה לעשות עם זה?", הוא העלה בפניה את הרעיון, ועדי שגם ככה הייתה מוצפת חזרה אל הבנות בדמעות וסיפרה להם הכל. רגע לפני שעולה הערב פרק הדחה ראשון (חמישי, 22:00, FreeTV), הגיע הזמן לסכם את הסאגה ולהבין בדיוק מה קרה במשולש המוזר בנוצר בווילה.

אחרי שזוהר החליט לעשות את הצעד ולגשת לעדי מאחורי גבה של אדל, החליטה עדי שהיא לא מתכוונת להסתיר מחברתה לווילה וסיפרה לה מיד. אדל לא לקחה בקלות את ההפכפכות של בן זוגה והלכה מיד לפתוח איתו את הדברים. בשיחה בין השניים זוהר העלה לראשונה את העובדה שהיה לו קשה עם זה שאדל הלכה ודיברה עם גברים אחרים בווילה והוא הרגיש שהיא לא נאמנה אליו באותה המידה שהוא כלפיה.

השיחה ביניהם נגמרה בפיצוץ, אך זוהר הבין את הטעות שלו וניסה לגשת להתנצל. "אני מצטער כי פגעתי בך. כשאני עם מישהי בחוץ, אני תמיד אהיה שם בשבילה. אם אני אהיה שם איתה, אני לא מסוגל לפזול, להסתכל או לדבר עם מישהי אחרת. ואז התחיל לחלחל שזה משחק וצריך להכיר את כולם ואני אומר שזה לא אני, זה נוגד את הערכים שלי", ניסה להסביר אך אדל לא התחברה להתנצלות: "איזה ערכים? ערכים בשקל תשעים. כל מה שאמרת זה שקר, כל שיחה שדיברנו אמרנו שהכל קליל ואנחנו מכירים רק יומיים. אפשר לדבר עם כל מי שרוצים".

זוהר שהמשיך להתעקש על חפותו, הסביר: "אז איפה אני עשיתי משהו לא בסדר?", ואדל השיבה: "אתה לא הלכת ודיברת עם עדי. אתה הצעת לה שתהיו צמד". השניים סיכמו שלא יישנו יחד הלילה, כשאדל ביקשה לישון על הספה וזוהר ניסה שוב להסביר את עמדתו: "כשדיברנו בצהריים היה לי כל כך טוב. ראיתי את שנינו במקום ממש טוב. פתאום השיחה עם עמית פה, או אחר כך עם שון בסלון, זה ערער אותי. לא באתי להעביר עם מישהי שבוע-שבועיים בתוכנית, אני רוצה לצאת איתה גם לבחוץ".