בלי צל של ספק, שיר עזריה הפכה להיות אחת הדמויות היותר בולטות בתוך הוילה של "לאב איילנד" (פרק חדש הערב, 22:00, FreeTV). עם זאת, מתחילת העונה היא לא ממש מצליחה למצוא חיבור רומנטי עם אף גבר בבית. ההתחלה עם שון ליג'ון הייתה נראית מזהירה, אלא שמהר מאוד הקשר ביניהם הפך לחברות והיא מצאה את עצמה נזנחת לטובת אדל. עד שנכנס לבית עידו בורר, שבחר בה והציל אותה מהדחה ברגע האחרון.

הזוגיות בינה לבין עידו גם לא הצליחה להתרומם כל כך, למרות שהיא העידה כי היא נמשכת אליו. עד שהגיע בחור חדש לוילה – אוליבר רובינס שסוף סוף הראה עניין באמת ובתמים. מה ששיר לא ציפתה לו, זה שאחרי פגישה עם אוליבר, היא תחזור לוילה ותמצא את בן הזוג הנוכחי שלה בסיטואציה רומנטית במיוחד עם מישהי חדשה. "היה מהמם. היינו על הים באיזה בר, מקום מדהים. הוא בן אדם שבא אשכרה לחפש משהו. זה יפה לראות את זה", סיפרה עזריה לחברים.

תוך כדי שהיא מתאוששת מהדייט, קלטה את עידו, בן זוגה בבית, מחובק בג'קוזי עם ורד חדד, הדיירת החדשה: "אני חוזרת הביתה מהדייט ובן זוגי הנוכחי, יושב בג'קוזי עם מושא האהבה החדשה שלו. אם זה מה שמעניין אותך, אז לך על זה נשמה. מההתחלה לא עפתי על האופי שלך, לך תשעמם מישהי אחרת. יהיה לי סבבה לא לישון איתך, הכל טוב".