בואו נשים את הדברים על השולחן, כל כך הרבה דברים משתנים בווילה של "לאב איילנד" בכל רגע נתון, שכמעט בלתי אפשרי לעקוב אחרי המצב. בדיוק בגלל זה בכל שבוע נעשה כאן סיכום מסודר ומפורט על מצב הזוגות באי, כזה שינסה לעשות לכם קצת סדר בראש. איזה זוגות התחילו יחד את השבוע, ומי סיים עם מי בטקס הזוגיות. בגידות עסיסיות, דייטים רומנטיים, מהפכים מפתיעים וכל דבר ששינה את התמונה. שנתחיל?

עמית פורטל 

התחיל את השבוע עם: אדל

עבר ל: שלי

סיים את השבוע עם: אדל

אמנם כשהוא הוצג לבנות אף אחת לא צעדה קדימה, אף עמית החליט להתחיל את הדרך שלו עם אדל דהן. מה שהוא לא ציפה לו, היה המהלך שבו זוהר גניש נכנס אחריו ובחר בבת הזוג שלו. כך הוא נותר רווק עד שהחליט לבחור בשלי ארונסון, שגדולה ממנו בכמעט עשור (!). השניים אמנם היו חברים טובים ונהנו יחד בווילה, אך לאורך השבוע עמית בהחלט פזל לצדדים ושקל עוד אפשריות. רגע לפני טקס ההדחה הוא זכה לדייט עם בחירת ליבו הראשונה: אדל, מה שגם הוביל אותה בסופו של דבר לבחור בו בטקס הזוגיות.

עמית פורטל ושלי ארונסון (צילום: לאב איילנד, FreeTV)
עמית פורטל ושלי ארונסון | צילום: לאב איילנד, FreeTV

אדל דהן 

התחילה את השבוע עם: עמית

עברה ל: זוהר

סיימה את השבוע עם: עמית

אדל נבחרה ראשונה על ידי עמית, אך הרגישה בסך הכל די מרוצה כשזוהר החליט לקחת אותה ממנו. מערכת היחסים בין השניים התחילה עם הרבה ביטחון ושקט, אפילו נראתה מבטיחה למדיי, עד הרגע בו זוהר עשה טעות חמורה ומשום מקום הציע לעדי שמעון להיות זוג. אדל שפחות התחברה לקונספט, לא הצליחה לסלוח לו ומצאה את עצמה מעבירה לא מעט זמן סביב עמית פורטל. למרות ניסיונות הפיוס של זוהר (שהיה נראה לרגע שאפילו צולחים), ברגע האמת אדל בחרה עם הלב והפכה לבת הזוג של עמית.

שלי ואהרון (צילום: לאב איילנד, freetv)
מתוך הפרק החמישי של "לאב איילנד" | צילום: לאב איילנד, freetv

זוהר גניש 

התחיל את השבוע עם: אדל

סיים את השבוע עם: שלי

זוהר הגיע וכבש את אדל, על הנייר השניים נראו זוג מבטיח במיוחד, אלא שבשלב מסוים משהו ערער לו את הביטחון. במקום לדבר על החששות, הוא ניגש מאחורי הגב של אדל לעדי שמעון והציע לה להיות ביחד, מה שטרף את הקלפים. הוא נבחר בטקס הזוגות על ידי שלי ארונסון, רק על סמך מעט יותר חיבור שהיא הרגישה איתו מאשר עם אהרון.

זוהר עושה מהלך על עדי (צילום: לאב איילנד, freetv)
מתוך הפרק הרביעי של "לאב איילנד" | צילום: לאב איילנד, freetv

שלי ארונסון 

התחילה את השבוע עם: עמית פורטל

סיימה את השבוע עם: זוהר

בשלב בו הגברים נכנסו אל הווילה, שלי היססה ולא ראתה נכון לצעוד קדימה לאף אחד. בסופו של דבר, היא הפכה להיות בת הזוג של עמית פורטל והשניים פיתחו קשרי חברות חביבים, אך לא ממש מצאו אחד בשנייה מקום לרגשות רומנטיים. בטקס הזוגיות היא נותרה לבחור בין אהרון לזוהר ובסופו של דבר הלכה על זוהר, כי היה לה מעט יותר חיבור איתו. יהיה מאוד מסקרן לראות אם יתפתח בין השניים משהו רומנטי, או שמא היא מחכה לגבר החלומות?

אהרון ושלי (צילום: לאב איילנד, freetv)
מתוך הפרק החמישי של "לאב איילנד" | צילום: לאב איילנד, freetv

ארי יוחאי

התחיל את השבוע עם: עדי שמעון

סיים את השבוע עם: זואי גבע

ארי, הגבר היחיד שקיבל צעידה קדימה בכניסת הבנים לווילה. הוא ועדי התחילו בתור סיפור אהבה קלאסי ודי נתפסו בתור הזוג החזק על האי, עד הרגע שבו היה היום ממש צריכים לבלות יחד. עדי פחות התחברה אל השקט שלו, למרות שהוא היה בטוח שהכל עוד ביניהם מדהים, אבל מהר מאוד הוא התחיל לפזול לצדדים כשהבין שהיא לא באותו מקום כמוהו. היה לו ניסיון פלירטוט קטן עם שיר, אבל כשזואי נכנסה הוא כבר מצא פרטנרית לעניין.

השיחה של שיר וארי (צילום: לאב איילנד, freetv)
מתוך הפרק השלישי של "לאב איילנד" | צילום: לאב איילנד, freetv

עדי שמעון 

התחילה את השבוע עם: ארי יוחאי

סיימה את השבוע עם: עמית בן דוד

הברבי של הווילה עברה שבוע לא פשוט בלשון המעטה. היא התחילה עם ארי, אך השתעממה די מהר ובו זמנית קיבלה כמות נכבדת של חיזורים מלא מעט גברים בווילה. זה התחיל עם שון שניסה את מזלו, אחר כך אהרון שניגש לפלרטט, זוהר שהגיע עם הצעה מוזרה, ובסופו של דבר הרווק החתיך שנכנס והציע לה דייט: עמית. הרומנטיקה על החוף לגמרי סחפה אותם ועדי מצאה מישהו שללא ספק עושה לה פרפרים.

שון ליג'ון ושיר עזריה 

יש לנו פה זוג יציב במיוחד. לא ברור אם מדובר בחברות, רומנטיקה או אסטרטגיה כדי להישאר בווילה, אבל שון ושיר התחילו יחד וסיימו יחד את השבוע. שניהם חיפשו קצת במקומות אחרים, לא בטוח שהקשר ביניהם נועד להתפתח למקומות של זוגיות בגלל כל מיני פערים, אבל האנרגיות שלהם מתאימות בצורה מופלאה.

שיר עזריה ושון ליג'ון (צילום: לאב איילנד, FreeTV)
שיר עזריה ושון ליג'ון | צילום: לאב איילנד, FreeTV

קים וינקור ודוד שרייר 

עוד זוג יציב להפליא. קים אמנם התחילה את התקופה על האי כשהיא בזוגיות עם אהרון, אבל מהר מאוד הגיע הג'וקר דוד וכבש את ליבה. הם ללא ספק הזוג הרומנטי והיציב ביותר של הווילה, בלי פזילות לצדדים ובלי שינויים מיוחדים.

קים וינקור ודוד שרייר  (צילום: לאב איילנד, FreeTV)
צילום: לאב איילנד, FreeTV