תאריך לידה: 17.6.1998

מקום מגורים: אירוס

מהיכן במקור? נס ציונה

היכן עובדת? "אני דיג'יית ולומדת ליצור מוזיקה, דוגמנית ויוצרת תוכן, יש לי עסק של סדנאות אומנות וגם רכזת כוח אדם בחברת אבטחה".

תארי את עצמך בכמה מילים. "חברותית, משפחתית, מצחיקה ,משוגעת ,רגישה. יש לי אינטליגנציה רגשית גבוהה, אוהבת כל מה שקשור לאמנות. שאפתנית , מלאה בשמחת חיים, עצמאית, הולכת בעקבות החלומות שלי כי חלומות נועדו כדי שנגשים אותם".

מה חשוב לך שידעו עליך? "החיצוניות שלי מטעה. אני יכולה להראות סנובית, אבל מבפנים אני ביישנית ורגישה. פשוט קשה לי להיפתח לאנשים חדשים. עברתי עם המשפחה שלי המון אתגרים בעקבות סיפור אישי שאכנס אליו יותר לעומק בהמשך, וזה השפיע עליי המון בתור בן אדם ובעיקר באמון שלי באנושות".

מה הפרט הכי מפתיע עליך? "עברתי בית ספר מראשון לנס ציונה. שם עברתי חרם ובתיכון גם עברתי סיטואציות קשות ומשפילות. היו צוחקים על המראה החיצוני שלי ועל זה שהייתי בכיתה קטנה, היו תקופות ארוכות שלא היה לי אף אחד לדבר איתו חוץ מהמשפחה שלי והייתי לבד לגמרי. זאת הייתה תקופה נורא מאתגרת ועד היום יש לי פחד שלא יהיו לי חברים".

מה התכונה הכי טובה בך? "מאוד רגישה לסביבה. בעיקר לחלשים יותר שאפשר לנצל אותם, לדוגמא בנות שיכורות לבד במסיבות. לא יכולה להישאר אדישה, גם אם זה אומר שזה יהרוס לי את כל הערב".

והכי פחות טובה? "אני אימפולסיבית ולפעמים לא שמה לב מה יוצא לי מהפה".

מה מערכת היחסים האחרונה שהייתה לך? "מאמי אין לי אקסים".

מה את מחפשת בגבר? "פרטנר לחיים, ערכי, משפחתי, חם. שנבין האחד את השנייה דרך העיניים - ושיהיה חתיך בבקשה".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Love island ישראל‎‏ (@‏‎loveislandisrael‎‏)‎‏


על מה את לא מוכנה להתפשר במערכת יחסים? "אמון. בעבר מאוד פגעו לי באמון ועשיתי המון עבודה עם עצמי כדי להתגבר על זה. עדיין מאוד קל להפעיל אצלי את הטריגר, אז אין לי יותר מידי סבלנות לזה"

מה הדברים שהכי מורידים לך בבן זוג? "אם הוא לא מדבר יפה לאמא שלו או מסנן אותה. גם גבר שלא מכבד את האקסיות שלו. בשני המקרים זה גורם לי לחשוב שהוא יתנהג אליי ככה בעתיד".

מה הדברים שהכי מושכים אותך? "טוב לב, חכם, רגיש, שאפתן,. אחד שיודע מה הוא רוצה לעשות בעתיד, עם שמחת חיים, ביטחון עצמי, ושידע להעמיד אותי במקום כשאני מגזימה".

מה הדייט הכי גרוע שהיית בו? "בתיכון יצאתי עם מישהו וכל הדייט הייתה שתיקה מביכה. גם כשניסיתי להזרים את השיחה הוא פשוט ענה מילה ושתק. לא היה דייט שני".

מי הגבר הכי סקסי בעינייך? "אשטון קוצ׳ר".

היו לך אפליקציות היכרויות? "סתם בשביל לעצבן את האקס. לא כל כך הצלחתי להבין איך זה עובד".

פרט מביך על עצמך שלא תפרסמי בפרופיל שלך? "אני מפרסמת בטיקטוק גם דברים מביכים מאוד. קשה להביך אותי, אני עומדת מאחורי המעשים שלי".

הפנייה הכי מוזרה שקיבלת ממישהו? "מישהו רצה לטעום לי את השיער, כי הוא חשב שיש לזה טעם של שיערות סבתא".

מהי פדיחת הדייטינג הכי גדולה שקרתה לך? "בחור שיצא עליי במשך כל הדייט על העובדה שאני דיג'יית בחיי לילה וגם דוגמנית. אז איך אני מפצה שמישהו ירצה להתחתן איתי מתי שהוא".

מה הדייט הכי פרוע שאת יכולה לדמיין? "שגבר ישאל אותי לאן אני רוצה לטוס ובאותו יום יאסוף אותי עם המטוס הפרטי שלו. אפילו לכמה יעדים".

מה הדבר הכי נועז שעשית בחיים? "להגיע לתוכנית ולחשוף את הלב שלי מול מלא אנשים".