הגמר מתקרב בצעדי ענק, כולם בווילה של "לאב איילנד" הסתדרו בזוגות-זוגות, אבל עדי שמעון עדיין לא מצליחה למצוא את מקומה. אחרי שהבינה שזה לא יעבוד עם איתי נידם, הכניסה של ריף הר אבן הצליחה להאיר את עיניה, כשראתה שוב אחרי הרבה זמן פוטנציאל אמיתי לזוגיות עם מישהו חדש באי. הם יצאו לדייט, הייתה נשיקה, על פניו נראה שהדברים הסתדרו, אלא שהערב (שלישי, 21:00, FreeTV) שיחה גורלית עלולה לטרוף את הקלפים.

מאז שנכנסה לווילה, עדי הרגישה רוב הזמן מחוזרת במיוחד על ידי הגברים. זה התחיל בארי שהיה בעניין שלה, עבר לשון ועמית פורטל שחשבו לעשות מהלך, זוהר שפנה אליה ואז הגיע עמית בן דוד שכבש את ליבה. מאז ההדחה של עמית, נדמה שכל בחור שנכנס לווילה, שם את עיניו עליה, אלא שדווקא הבחור שהיא רוצה, מודה בחשש מסוים: "לא קל לי התהליך הזה. את מדהימה בצורה קיצונית אבל אני כל פעם חושב על מה יהיה כשנצא החוצה, ופה השאלה הופכת להיות קשה".

התחלנו להכיר אחד את השני, אבל אני חושב מה יחזיק אותי, כי אני צריך את המשיכה הראשונית ואת האש הזאת שאני חושב שמאוד חשובה. אני מתלבט אם זה משהו שיכול להשתנות, התחושה שאת רואה מישהו וישר נפתחות לך העיניים, הפרפרים בבטן. אדבר איתך בכנות, זה משהו שלא היה לי והוא חשוב לי. זה הדבר היחידי שמטריד אותי ואני רוצה להיות הכי כנה איתך".