האווירה הלוהטת בווילה של "לאב איילנד" גורמת למשתתפים להיצמד אחד לשני ולפעול במטרה למצוא את אהבת חייהם. בזמן שחלקם מחליפים פרטנרים מדי כמה ימים, יש זוג שנשאר נאמן מהרגע הראשון. דוד שרייר וקים וינקור בחרו אחד בשני בשלבים המוקדמים של התוכנית ומאז נראה שהם מנהלים זוגיות יציבה. הערב (רביעי, 22:00, FreeTV), הקשר ביניהם סוטה מהמסלול אחרי שרווקה חדשה הצטרפה לתוכנית וערערה את כל מערכת היחסים.

"הוא דופק לי: 'החדשה באה לדבר איתי'", מספרת קים לבנות על מה שקרה. "אמרתי לו: 'רגע, בוא נעצור. איך אתה קשור לכל הסיטואציה? אתה בן הזוג שלה? מה אתה? אתה המגשר של כל החבורה? סליחה, תתעסק בחדר הבנים שלכם, מה זה עניינך מה קורה?'", אומרת והשאר מסכימות איתה שדוד לא צריך להתערב במה שקורה בין הרווקות.

קים ממשיכה ומתארת את מה שדוד ענה לה במהלך הוויכוח: "'לא, כי היא באה אליי כי היא לא יודעת איך לגשת, היא ביקשה שאני אעביר לך'. אמרתי לו: 'תעביר לה שכשהיא רוצה לדבר איתי, היא באה אליי, היא לא באה לאנשים שקשורים אליי'".

גם דוד משתף את הצד שלו בוויכוח, בשיחה עם שון. "היא התעצבנה עליי על זה ופתאום קמה והולכת. אני לא אוהב את זה, זה סימן לא טוב בשבילי במערכת יחסים". שון מקשיב לכל מה שדוד אומר ומהנהן בהסכמה, אבל גם מנסה לגשר. "נראה לי שהיא הרגישה שאתה לוקח צד". כאמור, עד עכשיו הזוג לא נתן לשום דבר להפריד ביניהם - האם הכניסה של הרווקה החדשה לוילה תהיה זו שתחרוץ את גורלם?