הווילה של "לאב איילנד" התהפכה לחלוטין ואחד הזוגות המבטיחים, אדל דהן וזוהר גניש נפרדו בטקס האחרון. מי שאחראי בין היתר, הוא עמית פורטל שהחליט לנצל את הריב בין השניים ולקחת את אדל לדייט. רגע לפני פרק נוסף הערב (ראשון, 22:00, FreeTV), חזרנו אל המפגש הרומנטי ששינה את התמונה וגרם לשניים להפוך לזוג באופן רשמי.

זה לא סוד שפורטל שם עין על אדל מהרגע שהם נכנסו אל הווילה, כי הרי הוא בחר בה ראשון כשכולם הסתדרו בזוגות בהתחלה. אלא שאז הגיע זוהר, החליט לעמוד לצידה וכך השניים הפכו לזוג. הרבה מים הספיקו לעבור בנהר, רק בשבוע אחד בווילה ובנתיים אדל וזוהר נקלעו לריב לא פשוט בכלל, שממנו הם גם לא הצליחו להשתקם.

בנתיים, פורטל שקיבל הודעה משמחת, התבקש לקחת את אחת מבנות הווילה לדייט ובחר באדל רגע לפני טקס הזוגיות הראשון. "את שמחה שלקחתי אותך, או שהיית מעדיפה שאקח מישהי אחרת?", עמית הפנה שאלה לאדל המבולבלת, שהשיבה: "לא אני שמחה, אני חושבת שלפני היום בערב זה בכלל היה הכרחי. כי לא יצא לנו בכלל לבחון את הדבר הזה. אני אדם שיש בו מלא סימני שאלה באופן כללי. האווירה שלי באופן כללי היא מאוד חברותית, נגיד במסיבות בערב או באופן כללי. זה לא מפריע לך?".

פורטל שלא לקח זמן בכלל לחשוב על התשובה השיב: "תני בראש. אני מת על זה, תרקדי עם זוהר. אין לי בעיה, דבר ראשון אני מסתכל על השורה התחתונה". אדל שהראתה מעט חשש מהתשובה, בדקה את השטח ושאלה אם הוא לא קנאי, וזה השיב עוד תשובה מדויקת: "חייב להיות קנאי במידה מסוימת, זה מראה על אכפתיות".

אחרי שהם סיימו להבהיר את מקומם בווילה, נכנסו השניים לפרטים קצת יותר מעניינים בנוגע למערכות יחסים מהעבר, כשאדל חשפה שיצאה כשנתיים עם גבר בן 40. "זה משהו שאני צריך לחשוש ממנו?", השיב עמית, ואדל הרגיעה: "תאמין לי שאם הגיל היה בעיה, אז לא הייתי מדברת איתך. אני מפחדת לשים את הרגשות שלי על השולחן. מודה חד וחלק".