אחרי שאהרון מורלי, הרווק (הקצת ניצחי) של הווילה ניסה את מזלו עם עדי שמעון, שיר עזריה וזואי גבע המצטרפת החדשה, הוא נבלם ונשאר בפרינד-זון. לפני טקס הבחירה הראשון של "לאב איילנד" (חמישי, 22:00, רק ב-FreeTV) - בו הבחירה עוברת לידן של הבנות, שיבחרו עם מי הן רוצות להישאר, אהרון החליט להכין את משפט הפתיחה הכי טוב שלו ולשבת עם שלי ארונסון לשיחה ליד הבריכה על מנת לא להישאר לבד ולהיות מודח. 

למרות הכוונות הטובות, השיחה עם שלי לא הלכה בדיוק כמצופה: "רוצה לשמוע משהו מפתיע? הייתי בזוגיות עם מישהי שיש לה ילד", אמר בתקווה לפתח עניין, מה שלא כל כך הצליח לו. בכל זאת הרווק לא התייאש, ושאל את שלי האם היא מבשלת, וכשגם השיחה על עולם המטבח לא התפתחה, הוא ניסה לגלוש לנושא הספורט והסקי - מה שלא קידם את השיחה כל כך, כי שלי סובלת מפחד גבהים.

זוהר שישב בסמוך אל השניים ושמע את השיחה ביניהם התערב ושאל את שלי מה הדבר הכי מסוכן שעשתה. שלי ששקלה לשנייה את התשובה שלה השיבה: "זה יהיה מיני, יש לי הרבה סודות". אהרון קלט את הקליק שנוצר, ניסה להחזיר את תשומת הלב אליו ושאל את שלי אם עשתה אי פעם צניחה חופשית - רק ששכח שהיא כבר סיפרה לו שיש לה פחד גבהים. אוי אהרון.