אומנם העונה רק החלה, אבל ב"לאב איילנד" (פרק חדש הערב, רביעי, 22:00, FreeTV) נדיר שמצב נשאר יציב להרבה זמן. למרות שחשבנו שמתחילות להיווצר מערכות יחסים רציניות - הגיע רווק חדש והוכיח שהכל עוד פתוח לשינויים. ואכן, מהרגע שעמית בן דוד נכנס לווילה - האווירה תוססת ורועשת.

>> להצטרפות ל-FreeTV וקבלת חודש ראשון להתנסות בחינם לחצו כאן

לאחר שהתמקם, עמית התבקש לבחור את מי מהבנות יזמין לדייט הראשון לעונה. ההחלטה להזמין את עדי שמעון הגיעה דיי בטבעיות, למרות שכרגע היא בזוגיות עם ארי יוחאי. השניים יצאו לערב רומנטי על חוף הים. "אני מתרגשת ברמות, למה בחרת דווקא בי?" שאלה עדי לאחר שהרימו לחיים. "אני מאוד אינטואיטיבי, נותן לעיניים לדבר - והעיניים שלך אומרות המון", השיב עמית בחיוך. "כשבקשו ממני לבחור לא חשבתי פעמיים, הבנתי בדיוק את מי אני רוצה להכיר", הסביר. "התבאסו מהבחירה שלי, ראו שיש פה משהו יותר חזק והיו מאוימים".

"הייתי מסוחרר ברמות. קלטתי את הגברים, כולם צחקו עליי בשביל להוריד לי את הביטחון, אבל זה רק גורם לי להרים אותו", שיתף עמית על הכניסה לווילה. "נכנס אל יווני לווילה, כולם אמרו: 'וואו תודה לאל'", השלימה אותו עדי בעיניים נוצצות. "חד משמעית נועדתי לבלוט", השיב לה עמית. "זה חסך של שנים אחורה, הייתי ילד שמן פעם, רזיתי ונולדתי מחדש. פיתחתי אופי, ביטחון, ממש אדם חדש", שיתף עמית על עברו בכנות. 

אחרי שהחמיאו אחד לשנייה ופתחו את הלב, השניים עברו לסיבה שבגללה התכנסו: הכימיה ביניהם, והרצון לנסות יחד. "את יודעת מה הכי קשה לי? שהיום אני לא איתך בכפיות", אמר עמית בקריצה. "קשה לי לישון עם אדם שאני עוד לא מכירה, גם עם ארי קשה לי לישון", השיבה. "כי אין כימייה שם. אני טועה?" שאל עמית וניסה לגשש על מצב היחסים בין עדי וארי. "הוא עמום קצת. אני צריכה מישהו שהוא ההפך ממני", ענתה עדי. השניים סיימו את הדייט בחיבוק חם וממושך, ולנו נותר רק לחכות ולגלות במי עדי תבחר.