סינון גורלי: במהלך השהות שלהם בוילה הלוהטת, מתמודדי "לאב איילנד" לא רק מחפשים אהבה, הם גם עושים קצת משימות בשביל האקשן. אחת מהמשימות, חשפה כמה סודות מעניינים במיוחד על המשתתפים, כשהגברים והנשים התחלקו לשתי קבוצות והיו צריכים להוציא מתוך בריכת קצף סודות כמוסים ולנחש למי הם שייכים. רגע לפני הפרק הערב (חמישי, 22:00, FreeTV), הגיע הזמן לחשוף את המתמודדת שמחזיקה בסוד הכי מפתיע מבין כולם: לטענתה היא נפנפה את שחקן הכדורגל המפורסם בעולם - כריסטיאנו רונאלדו.

ישראליות יפות שמקבלות הודעות מגברים מפורסמים ברחבי העולם, זה לא דבר הזוי, יש לזה לא מעט תקדימים. אך כשהבנים הוציאו את הלב שעליו היה כתוב: "מי מהבנות נפנפה את כריסטיאנו רונאלדו באינסטגרם?", הם היו סקפטיים במיוחד. למרות זאת, משחק זה משחק והם היו צריכים לתת תשובה, כשזוהר גניש הכריז על הסיבה להחלטתו לפני: "טוב זה יהיה מעניין. יש פה הרבה בחורות יפות, כולן יכלו לסנן אותו, אבל יש רק אחת שיש לה מספיק ביטחון לעשות את זה".

זוהר ניגש מיד לנשק את בת זוגו לוילה, שלי ארונסון, שמתהדרת בחשבון אינסטגרם עם כמעט 30 אלף עוקבים. אמנם הבנים הפסידו במשימה, אך ספציפית בנוגע לסוד הזה הם צדקו, כשאכן מי שהחליטה לוותר על הזדמנות לשיחה עם הכדורגלן המפורסם הייתה שלי, שעל פי הנשיקה שלה עם זוהר – ממש לא מתחרטת על זה.