"לפעמים בחיים אנחנו עומדים בפני צומת או דילמה, וקשה לדעת במה לבחור. חושבים על ההשלכות, אבל אני אומר משהו נדוש וצ'יזי: 'לכו עם הפא*ינג לב שלכם'", במילים אלו בחר עמית פורטל לסכם את החוויה ב"לאב איילנד". נראה כי גם הרווק הצעיר, למעשה הצעיר מכל הגברים השריריים שהגיעו לתוכנית, לא האמין שיתמזל מזלו כל כך מהר כשמצא את אדל. "זה נדוש אבל זו האמת. הלכתי עם הלב והאמת שלי, והנה אני בחוץ. הייתי עושה את זה עוד 700 פעמים בשביל לחוות את זה עם אדל שוב. לא מתחרט על גרם".

למרות הרומן הקצר והמרגש מאוד מבחינתו, ההתחלה של פורטל מול הרווקות הייתה מורכבת. במעמד הבחירה הראשון אף לא אחת מהן בחרה לצעוד צעד קדימה, ובסופו של דבר הוא צוות לשלי. השניים אהבו אחד את השנייה, אבל כמו אחים, כשכל הזמן פורטל חיכה להזדמנות לכבוש את ליבה של אדל. "אני מאוד מתגעגע לאדלי, היה לנו קשר מאוד חזק", אמר והתייחס להדחה הקשה לאחר החלטת שאר הזוגות וה"סופר פאנס". "הופתעתי שלא ראו אותו, זה קצת תסכל אותי. כל התוכנית הייתה למצוא אהבה ומצאתי. דווקא כשמצאתי אז התוכניות שלי לא היות תלויות בי".

מה אתה מרגיש שהולך לקרות עם אדל?
"הייתי איתה שבוע שהרגיש כמו שנה, עשינו הכל ביחד. אני לא יודע מי ייכנס לפה בהמשך, מי ייקח אותה לדייט או יסובב לה את הראש. אני רק יכול לקוות שאולי נוכל להמשיך את זה בחיים האמיתיים".

אתה מפחד באיזשהו מקום שזה עלול להיעלם?
"כן, האמת שהרגשתי פה כמו חלום כשהייתי כאן, זו הייתה ההרגשה. אדל אישה מדהימה, מהממת. היא בדיוק הטייפ שלי".

הקליק בין השניים נוצר ברגע, וזאת למרות שאדל לא התלהבה לצאת מהרעיון של לצאת עם בחור שצעיר ממנה בכמה שנים. "אחרי שהיא למדה להכיר אותי כמו שאני היא הבינה שיש לה עסק עם מישהו בוגר", ציין. "הגיל לא פרמטר לדעתי כשזה בטווח של כמה שנים בודדות".

ברגעים שהכל טרי ברור לגמרי שההדחה הפתיעה אותו, ובעיקר מי שהגדיר כחבריו הקרובים לחוויה ולא היו שם בשבילו ברגע האמת. "ראינו בהדחה שהזוגות היו צריכים לבחור ביחד את מי להדיח, זה היה ברור לי שהבנות שולטות בבנים ושהן אוהבות את אדל אז ידיחו אותי כי זה אני או היא", הרחיב והתייחס למי שדווקא ישמח לשמור איתו על קשר. "שון הוא היחיד שבאמת נלחם עם בת הזוג שלו, אולי אפילו לא נלחם והיא גם זרמה איתו עליי, שאישאר. במאני טיים, שון הוכיח את עצמו".

מה למדת על עצמך מהחוויה הזו?
"למדתי ללכת עם הלב. היו לי שתי אפשרויות: ללכת עם שלי שזה נטו אסטרטגיה. היה לי כיף איתה אבל זה היה אסטרטגיה בשביל לחכות למישהו שיתאים לי או לה. האופציה השנייה הייתה ללכת עם הלב שלי, עם מה שאני מרגיש ורוצה, וזו הייתה אדל. הלכתי עם הלב שלי, ואני שמח שהלכתי עם הלב שלי למרות שאני פה עכשיו".

היה לך רגע משמעותי במיוחד בווילה?
"פעם ראשונה שדיברתי עם אדל. זו הייתה שיחה הכי על הדרך, והיא הפכה לשיחה של שעות. היו שם ניצוצות, ציניות, הכל. היה שם כל דבר שאפשר לצפות לו, שיחה מטורפת. זו השיחה שגרמה לי להגיד: 'אלחם על זה כל עוד אני יכול'".

אתה מרגיש שעשית טעות שהובילה להדחה שלך?
"לא חושב שעשיתי טעות. מלכתחילה בחרתי באדל, ואז זוהר בחר בה אז זכות הבחירה לא הייתה בידיים שלי. הייתי עם שלי, ולא רציתי להיות איתה. זה הפורמט, היינו ביחד בלית ברירה ובהזדמנות הראשונה שהייתה לי כבר נהייתי עם אדל, עם מי שרציתי באמת. אין רגע משמעותי שבגללו הודחתי, עשיתי הכל בטוב ובקלאס. כל מי שהיה מעורב בסיטואציה לא נפגע. זה היופי במה שאדל ואני עשינו, זה היה ביופי ובקלאס".

מי לדעתך מהזוגות שנותרו הולך לנצח?
"קים ודוד. היה להם מבחן עכשיו כשליאל הגיעה, ודוד עמד במבחן. המבחן הזה רק העמיד את הקשר שלהם במצב הרבה יותר חזק וטוב".

אתה הולך לקבל את הטלפון הפרטי שלך בקרוב, מה הדבר הראשון שתעשה?
"אזרוק אותו לפח. אני לא רוצה לצאת מהחוויה הזו, ממש לא רוצה ללכת מפה. אני מסרב להאמין שאני כבר לא פה, זה ממש פה מטר ממני, אני יכול לשמוע את אדל. לא רוצה לצאת מפה, לא חושב על הטלפון כרגע".

כשתגיע לארץ, מה הדבר הראשון שתעשה?
"אלך להתאמן, יש לי מוטיבציה עכשיו".