אחרי שבפרק האחרון (ב') שון ליג'ון ועדי שמעון החלו לשוחח אחד עם השנייה, בני הזוג שלהם החליטו לעשות סיבוב משלהם. במהלך שיחה של ארי יוחאי ושיר עזריה, התברר שמתפתח ניצוץ קטן בין השניים שעוד עלול להפוך לזוגיות אמיתית ולשנות את כל אופי המשחק.

שיר שהגיעה לבדוק איך ארי מרגיש בנוגע לכל החיזורים אחרי בת הזוג שלו, קיבלה תשובה שהיא כנראה לא ציפתה לה. "אתה נראה לי מה זה לחוץ", הסבירה, והוא השיב: "לא. זה בגלל האימון אני מתנשף. אמרתי לך אני לא נעול עליה. כמה שטוב לנו וכיף לנו יחד, יש פה עוד בחורות מעניינות".

עזריה שהתעניינה בתמימות (או שלא), באיזה בחורות מסקרנות את ארי, קיבלה תשובה ישירה במיוחד: "את סוחטת את זה ממני. אמרתי לך שאת מסקרנת אותי, אני אוהב את זה שיש איתי מישהי שהיא פלפלית. אני לפעמים שקט ואני צריך מישהי שתוציא אותי מהטוויסט". מצידה, נראה שגם היא מפתחת עניין: "אני גם. צריכה מישהו שיעשה לי איזון".

פער הגילאים בין השניים כנראה הציץ בארי חשש, כי הוא מיד בחן את המשך הקשר הפוטנציאלי שלהם: "ואם נגיד אנחנו ביחד, ופתאום בא לך אחלה גבר, בן 30, בול במצב שלך?". שיר, שחיפשה בו יותר ביטחון השיבה: "למה אתה חושב על זה ככה? אתה צריך להיות בטוח בעצמך. להגיד שאני איתך. אני כן מעוניינת, אני רוצה להכיר אותך ולדבר איתך עוד. אני גם יודעת ששון בקטע של עדי".