למרות מערכת היחסים היציבה של שון ליג'ון ושיר עזריה, די ברור להם וגם למצלמות שלא מדובר ביותר מחברות טובה. אי לכך ובהתאם לזאת, זואי גבע, הדיירת החדשה בווילה של "לאב איילנד", בחרה לקחת אותו לדייט רומנטי כדי לבחון את היחסים ביניהם. רגע לפני פרק חדש הערב (ראשון, 22:00, FreeTV), צללנו אל הפגישה של השניים כדי לגלות ששון מאוד בטוח בעצמו. מאוד.

כשזואי הסבירה לשון את הסיבה שבחרה דווקא בו לדייט, היא ציינה שמצא חן בעיניה שהוא מהאנשים שכן שמו לב שהיא נכנסה אל הבית וניסו להתייחס אליה. "את מעניינת רק שתדעי. יש לך משהו מסתורי שאני רוצה לפענח וגם באת בקלאס, עם ביטחון וזה משהו שהדליק אותי", השיב שון.

זואי המשיכה והחמיאה: "בחרתי שנצא לדייט הזה כי יש לך כריזמה ואני חושבת שנעשה פה צחוקים", כששון השווה והעלה עם מחמאות משלו: "אני מעריך את זה, לא מובן מאליו. גם הכניסה שלך הייתי שואו רציני ואת יחסית גבוהה, אני לא רגיל לזה, אולי בגלל שיש לך כריזמה זה מעלה לך קצת גובה".

כשהם נכנסו לשיחות קצת יותר עמוקות על הרושם שקיבלה משאר הגברים בווילה, שיתפה זואי שהיא קיבלה את התחושה שהם מאוימים מאישה חזקה שבאה ושמה את עצמה, בעוד ששון דווקא התחבר: "אני להפך, חולה על זה. זה נובע מביטחון עצמי. אני יודע בסופו של דבר שמה שיהיה שלי, יהיה שלי. את יכולה לנסות את כולם, אני יודע שאני הכי טוב. לא שאני עף על עצמי, אני פשוט יודע. אני אוהב לשחק באש".