במשך קצת פחות מחודשיים עברו בווילה של "לאב איילנד" לא פחות מ-26 רווקים ורווקות שהגיעו למצוא אהבה. בין דייטים מתוקים לנשיקות לוהטות והרבה רגעי פאן וחברות, חוו המשתתפים גם לא מעט קשיים ושיברונות לב. רגע לפני הגמר הגדול (ראשון, 21:00, FreeTV), חזרנו אל הפרידות הזכורות ביותר בווילה, אלה שהצליחו להפוך לנו את הבטן, למלא את העיניים בדמעות, ולגרום לנו לתהות האם זה בכלל שווה את כל הבלגן.

ורד חדד ועידו בורר

הסיפור של ורד ועידו לא בדיוק היה אהבה ממבט ראשון. היא נכנסה לווילה במטרה להשיג את עמית בן דוד, שלרגע אף הראה עניין, אבל ברגע שהוא חזר אל עדי שמעון, היא נותרה לבד. שם נוצר החיבור בינה לבין עידו, שהיה קצר ועם לא מעט קצרים בדרך. אחרי כמה סצנות קנאה והרצאה אחת על למה הוא לא צריך להתיישב בצד, עידו קפץ על ההזדמנות כשעדי שמעון הציעה לו להיות בן הזוג שלה לווילה ונפרד מורד.

שיר עזריה ושון ליג'ון

הציוות של שיר ושון נעשה ממש מהיום הראשון בווילה, והמשיך לאורך תקופה בזכות החברות הטובה ביניהם. בשלב מסוים, שניהם הבינו שרומנטיקה לא תתפתח שם וברגע ששון שם עין על אדל דהן, הם החליטו להפריד כוחות. "אני לא אשקר, אין לי את זה איתה", הסביר שון בכנות, כשבאותו זמן בצד השני של הבית, שיר התפרקה בדמעות: "התפקיד שלי זה הלב של הבית? אז הלב של הבית שבור". בסופו של דבר השניים הצליחו לגשר על הפרידה ונשארו חברים טובים במיוחד.

עדי שמעון ועמית בן דוד

מערכת היחסים המשמעותית ביותר של עדי בבית, הייתה עם עמית בן דוד שנכנס וכבש אותה ברגע. אלא שבמשחק כמו במשחק, מהר מאוד נכנסה מישהי שהצליחה לבלבל אותו ולערער את היחסים ביניהם. למרות שהוא חזר אליה מהר מאוד, הסופר פאנס הבחינו במשבר ביניהם והעמידו אותם להדחה, עד שהזוגות בבית החליטו להיפרד מעמית ולהשאיר את עדי בווילה, כדי שתוכל למצוא אהבה חדשה. למרות המשבר שעברו, עדי לא הצליחה לעצור את הדמעות כשעמית עזב.

שיר עזריה וזוהר גניש

יש האומרים שזוגיות טובה, מתחילה בחברות אמת. זה היה המוטיב שהוביל את מערכת היחסים בין זוהר ושיר, שהיו חברים טובים מאוד מהרגע הראשון בווילה והחליטו לעשות עליית מדרגה, שנראתה די טוב לכמה רגעים. זאת אומרת, עד שהכניסו לזוהר את אוראל רחמים, זמרת מזרחית מאשקלון שהיא הטעם המדויק שלו ושם פחות או יותר זה נגמר. "מעניינת אותך הבלונדה? אתה מוזמן לצאת", זרקה לו שיר כשהוא ניסה להסביר את עמדתו, וכמה פרקים לאחר מכן הוא קיבל לא מעט עוגות לפנים כנקמה.

אדל דהן וזוהר גניש

אם יש מישהו שלחלוטין מככב בכל הקשור לפרידות, זה זוהר. אך המהלך הראשון והבלתי נשכח שלו, היה בתחילת התוכנית כשהוא עוד היה בזוגיות שנראתה מבטיחה במיוחד עם אדל. משום מקום, הוא החליט לגשת לעדי שמעון ולהציע לה להיות זוג, למרות שעל פניו במערכת היחסים שלו הכל היה תקין. המהלך הזה הפך לקריאת השכמה גדולה בשביל אדל, שהחליטה לעזוב אותו לטובת עמית פורטל, מה שלא מנע מזוהר להמשיך ולנסות לחזור אליה עוד כמה פעמים במהלך הדרך.

לירז נומדר ואדיר אברהם

מה שהתחיל על פניו כפרידה עצובה במיוחד, הפך להיות המחווה המרגשת ביותר בווילה. אחרי בלגן מטורף בין הזוגות, שהתבסס על הפרידה של קים ודוד (ראו בהמשך), אדיר ולירז המאוהבים מצאו את עצמם בנפרד. הזוגות החליטו לשלוח אותה הביתה, מה שאיים ליצור קרע במערכת היחסים שהם רק התחילו לבנות, לכן אדיר עשה את המעשה הג'נטלמני ביותר וקיבל החלטה לעזוב את התוכנית יחד איתה. "אם אתה בא איתי, אני מתחתנת איתך", היה כנראה המשפט הרומנטי והמלחיץ ביותר ששמע אחד הגברים בווילה.

שיר עזריה עוזבת את הבית

אז אמנם לא מדובר בפרידה בין זוגות, אך העזיבה של שיר את הבית הוציאה לא מעט אמוציות מהמתמודדים. מי שכונתה לא פעם "הלב של הבית", הצליחה להתחבר לכולם וליצור רשת קשרים שהפכה אותה לאחת מהדיירות האהובות ביותר בווילה. עד כדי כך שהעזיבה שלך גרמה כמעט לכל הבנות לבכות, ואף לחברה הטוב ביותר בתוכנית – שון ליג'ון.

עמית פורטל ואדל דהן

אמנם היא קרתה ממש בתחילת הדרך, ומאז אדל הספיקה להתאהב בשון, אך כמעט בלתי אפשר לשכוח את הפרידה קורעת הלב של העונה. דווקא כשהזוגיות ביניהם עלתה על גל חיובי, החליטו הסופר פאנס להעמיד אותם להדחה והזוגות בבית החליטו שעמית יעזוב את הבית. באותו הרגע אדל פרצה בבכי קורע לב: "זה היה יכול להיות מושלם עם עמית, ראיתי בו כל כך הרבה מעבר למה שאנשים ראו ממנו פה".

קים וינקור ודוד שרייר

הרבה פרידות היו בווילה לאורך התקופה, אך רק אחת הצליחה לטלטל את כל הדיירים. קים ודוד היו הזוג החזק ביותר בבית, שהלכו יחד דרך ממש מהיום הראשון. כשהכניסו לה את הבחור האחרון שיצאה איתו לפני שהגיעה לתוכנית, דוד נשאר חסר אפשרויות ונאלץ לבחור בלירז, מה שהכעיס את קים במיוחד ויצר ביניהם קרע עצום. "למה אתה רוצה לחלוק איתה מיטה? כי יש לה תלתלים?", הטיחה קים בדוד רגע לפני שנפרדו סופית. סוף טוב, הכל טוב, כי אנחנו כבר יודעים שהם הצליחו לקום מהמשבר, להשלים ואפילו להגיע עד הגמר.