שם:  זואי גבע

תאריך לידה:17.05.1997 

מקום מגורים: תל אביב

במה את עובדת כרגע?
"יש לי סטודיו לקעקועים ופירסינג במרכז תל אביב. אני לא מקעקעת או פירסרית, באה מהתחום של הפרסום והשיווק ובעצם פתחתי את העסק כאקט יזמי. שם כל יכולות הפרסום והשיווק שלי באות לידי ביטוי ואבא שלי הוא השותף שלי. אני יותר הפנים של העסק".

תארי את עצמך בכמה מילים.
"אני יכולה מצד אחד להיות מאוד נשית, מאוד פלרטטנית ומצד שני אני מביאה איתי איזה שהיא אנרגיה גברית למרות שאני לא אוהבת את ההגדרה הזאת. עוצמה ואולי קצת כוחניות ששאבתי מעולם העסקים. יש לי לפעמים קצת פוקר פייס שאני נאטמת ולא יודעת להביע רגש, אבל אני סופר רגישה וכשזה יוצא זה נפתח על מאה".

את מרגישה שהאנרגיה ה"גברית" הזאת מגנה עלייך באיזה שהוא מקום?
"חד משמעית. אולי זה התחיל כמגננה כי נכנסתי לעולם העסקים בגיל 23 ואף אחד לא לקח אותי ברצינות אבל עם הזמן זה משהו שגם תאם לאופי שלי כי אני כן אוהבת להתבלט ולהיות דומיננטית וזה משהו שצריך לבוא עם זה".

מה חשוב לך שאנשים ידעו עלייך?
"במשך תקופה ארוכה היה לי חשוב שידעו שאני לא הילדה שקיבלה במתנה מאבא שלה הכל. הגעתי לאן שהגעתי בעבודה קשה ורק מי שהיה סביבי בתקופה הזו הבין מה זה לקום כל בוקר ולהתאבד על המשימה. כל ההצלחות שלי במהלך הדרך, נעשו בשתי ידיי".

מה הפרט הכי מפתיע עלייך?
"יש לי חרדה מציפורים. אם יש עורב ברחוב אני חוצה את הכביש או שאני חוצה את כל נווה צדק לצד השני כדי להגיע הביתה".

מה התכונה הכי טובה בך בעינייך?
"פירגון. אם פעם הייתי מפרגנת בראש שלי לבן אדם, אז ככל שהתחלתי להוציא את זה, זה ממלא. פתאום מקבלים את זה חזרה מהסביבה וזה מביא אהבת חינם, חיוכים ואנרגיה טובה. התכונה השנייה זה הרגישות שלי, אני יודעת לראות את האחר ולדעת מה קורה עם החברים שלי ומה הם מרגישים לגבי דברים מסוימים".

מה התכונה הכי פחות טובה בעינייך?
"אימפולסיביות. זה היה משחק לרעתי הרבה פעמים, אבל כשעשיתי טעות אני יודעת גם להתנצל הרבה פעמים".

מה המערכת יחסים האחרונה שהייתה לך?
"תחת הכותרת של זוגיות הייתי חמש שנים, מגיל 18 עד גיל 23. הרגשתי שהיו בינינו פערים שלא ניתן לגשר עליהם ואני חושבת שעצם העובדה שסיימתי את זה, עשה גם לו טוב. לא הייתי נכונה לו כמו שהוא לא היה נכון לי. יש לי המון הערכה לכל רגע ואני לא מתחרטת על כלום. אני כבר שלוש שנים רווקה ומאוד נהנית מזה, כן ניהלתי קשרים אבל לא משהו שהתקדם למערכת יחסים".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Love island ישראל‎‏ (@‏‎loveislandisrael‎‏)‎‏


אם היית צריכה להגדיר את הגבר המושלם, מה היית מחפשת בו?
"אני לא מתה על המילה מחפשת. כשמתחילה חוויה בין גבר לאישה, משם אפשר להבין מה נכון לך באותו בנאדם. אני מחפשת שהמגע ירגיש טבעי, שידע להסתכל דרך העיניים ולראות את הבפנים, שימצא עניין בזואי וחייב להיות שם איפה שהוא פירגון והבנה של איזה סגנון חיים יש לכל אחד".

על איזה דברים לא היית מוכנה להתפשר במערכת יחסים?
"לא הייתי יוצאת עם גבר ממשפחה דתית. אני באה מבית חילוני, החיים שלי פרובוקטיביים ומוחצנים".

מה הדברים שהכי מורידים לך בפרטנר?
"מן הראוי שהוא יראה אותי כמו שאני רואה אותו ואת הצרכים שלו. אם הוא לא ישים לב למה שאני חווה או צריכה באותם רגעים. מישהו שיהיה חסר רגישות".

מה הדברים שהכי יימשכו אותך בפרטנר?
"פיזיות ונראות זה משהו שהוא בהכרח משפיע. מעבר לזה באופי, אני מאוד אוהבת גבר שבטוח בעצמו יודע מה הוא עושה, יש לו דרך ומסלול שהוא בנה לעצמו ומסופק ממנו".

בכמה אפליקציות היכרויות את רשומה?
"אחת, פעם אחת וזה נגמר. זה פחות בשבילי. בן אדם יכול להיראות מאוד טוב על המסך, כולנו גיבורים גדולים מאחורי המקלדת ואת יושבת מול בחור אנמי שלא מצליח להשחיל מילה בחיים האמיתיים".

מה הפרט הכי מביך עלייך שלא יודעים?
"אין משהו שמביך אותי. אני דמות מאוד פתוחה".

מה הפנייה הכי מוזרה שקיבלת ממישהו ברשתות החברתיות?
"יש אחד שלא קלט שאני ואריק ברמן מיודדים וכתב לי "את טעם נרכש כמו בירה", שלחתי לאריק ועשינו מזה קצת צחוקים בסטורי. הבחור לא ממש צחק. יש גם זמר שאני לא אגיד את שמו, שהציע לי שבוע שעבר לטוס איתנו לברצלונה בהתראה של 24 שעות, כשמעולם לא הכרנו".

מה הדבר הכי נועז שעשית בחיים?
"פתחתי עסק בגיל 23 בלי שום ידע. זה הסיכון הכי גדול שלקחתי".