כשרואים אותה על המסך בוילה של "לאב איילנד", כמעט קשה לדמיין שאדל דהן עדיין מתגוררת בבני ברק. כוכבת הריאליטי שיתפה שהיא באה מבית דתי ועברה שינוי גדול במהלך חייה, כשבחרה לחיות בצורה שלא בהכרח מאפיינת את המקום ממנו היא באה. על האי היא בעיצומו של משבר אחרי שבן זוגה, עמית פורטל, הודח מהמשחק והיא מתנחמת אצל חברו, שון ליג'ון, שגם הוא מעוניין בה ומתכנן לבחור בה בטקס הזוגיות.

בראשון הקרוב (22:00, FreeTV), נגלה האם הם בחרו להפוך לזוג, או להישאר בנפרד. בנתיים, במהלך שיטוט בעמודי האינסטגרם של המתמודדים, גילינו תמונות ילדות של אדל שחושפות דמות שונה לחלוטין ממה שאנחנו מכירים היום: ילדה מתוקה עם בגדים צנועים וחצאיות ארוכות. כפי שסיפרה בתוכנית, אדל בקשר מעולה עם ההורים שלה ועם המשפחה שלה, שמקבלים את הדרך שבחרה.

תמונות ילדות אדל דהן לאב איילנד (צילום: אדל דהן, פרטי)
צילום: אדל דהן, פרטי

תמונת ילדות אדל דהן לאב איילנד  (צילום: אדל דהן, פרטי)
צילום: אדל דהן, פרטי

את הדרך בוילה היא התחילה עם זוהר גניש, אבל אחרי מהלך שעשה מאחורי גבה היא החליטה לעזוב אותו ולהמשיך הלאה אל עמית פורטל. הזמן שלה עם עמית בוילה היה רומנטי וקסום, אלא שטוויסט מפתיע מאוד במשחק גרם להדחתו הדרמטית והשניים נאלצו להיפרד בכאב והרבה דמעות. נכון לעכשיו, הפוטנציאל לבן זוג הבא נמצא אצל שון, שמצליח להרשים אותה עם הנאמנות והפלירטוטים שלו, אלא אם כן יגיע בחור נוסף שיצליח לעורר את תשומת ליבה.