מתחילת דרכה בווילה של "לאב איילנד", ספגה ורד חדד לא מעט ביקורות ברשתות. בין אם זה על העובדה שניסתה "להפריד" בין עמית בן דוד לעדי שמעון, או סצנות הקנאה שעשתה לבן זוגה הבא בווילה – עידו בורר. אחרי טקס הזוגות השבוע, היא מצאה את עצמה רווקה ונאלצה לעזוב את האי, מבלי שבאמת נכנסה למערכת יחסים אמיתית בווילה.

בריאיון בלעדי ל-mako, חושפת חדד את התחושות שאחרי ההדחה ומסכמת את החוויה בווילה: "זה היה לפני מעל לשנה. עברתי דרך ותהליך, למדתי על עצמי המון דברים מאז שיצאתי משם. בסך הכל זה היה תהליך מעניין, עם כל הקשיים והיו המון. גם בתוך הווילה וגם עכשיו כשאני חווה את כל התגובות הפחות טובות, שלצידן יש גם תגובות טובות ומעצימות".

התבאסת שהודחת?
"כל מי שהיה בתוכנית ולא הלך לו עם האנשים, תמיד ציפה שאולי ייכנס מישהו חדש וזה יהיה זה. נניח עם אדיר סיכמתי שנהיה חברים, עד שייכנסו אנשים שימצאו חן בעינינו. לא התבאסתי, כי אני מאמינה שהכל מדויק ובזמן שלנו".

ורד חדד ועידו בורר בג'קוזי לאב איילנד (צילום: לאב איילנד, FreeTV)
צילום: לאב איילנד, FreeTV

הרגשת שהטקס הזה היה צריך להיגמר אחרת?
"אני לא מצטערת שהודחתי, אבל הייתי שמחה שזה יהיה אחרת ולא כמו שזה היה. יש דברים שלא מראים וזה בסדר, אם זה היה הזמן שלי להיות מודחת, כנראה שסיימתי את תפקידי".

מה בדיוק קרה לך בווילה? נפגעת מעמית ואז מעידו, וגם אדיר בחר במישהי אחרת.
"עמית היה מבולבל ובסופו של דבר כיבדתי את הבחירה שלו. כנ"ל לגבי עידו. לא לקחתי את זה אישי כלפיי ויכול להיות שלאותה סיטואציה, עדי יותר התאימה להם. אני ואדיר מלכתחילה הייתה בינינו הבנה שקטה שאנחנו סבבה אחד עם השנייה, חברים, עד שיגיע אדם שמתאים יותר. פרגנתי ללירז, אמרתי לה שאם היא רוצה אותו הדרך פנויה".

הרגשת שבאת לידי ביטוי מבחינה זוגית בווילה?
"חד משמעית לא. כל האקסים שלי עד היום חברים מאוד טובים שלי, מהסיבה שבמהות שלי אני לא אדם של נקמות, הרס או שנאה. הראיתי להם את הצדדים הכי יפים שלי. לא באתי לידי ביטוי מבחינת היכולות שלי להראות ולתת מה שאני באמת מסוגלת. מבחינת הליהוק, לא היה מישהו שהוא הסגנון שלי וזה בסדר. זה אחלה שיעור לחיים לדעת להתמודד עם אנשים שהם שונים ממך".

על המסך ראינו את המילה קנאה נאמרת לא מעט פעמים בהקשר של חדד, בעיקר כשהייתה בזוגיות קצרה עם עידו. "בחיים האישיים שלי רוב הגברים שיצאתי איתם תמיד יותר קנאים ממני. בחיים האמיתיים הכל שונה, אני אדם מאוד ליברלי, הבני זוג הקודמים שהיו לי טסו לחו"ל. אומרים שאני קנאית אבל רוב הזמן עם הבן זוג הקודם שלי, הוא בכלל לא היה ישן איתי בלילות, הוא כל הזמן היה במסיבות. אז להגיד שאני קנאית? לא מדויק. הם לא מכירים אותי מהחיים האמיתיים", היא משתפת.

איך הרגשת כשראית את עצמך על המסך? את שלמה עם הצעדים שעשית?
"עברתי מאז דרך ותהליך. היום הייתי פועלת ומתנהלת אחרת. בכניסה שלי לא כל כך הבנתי את הפורמט. הרגשתי שהכל טוב וזו תוכנית של זוגות, כל יום מחליפים פה בני זוג ואם בא לי על מישהו אני אלך עליו בכל הכוח. אחר כך כשאמרו לי שעדי ועמית יחד שבועיים, הבנתי שהוצגה לי תמונה אחרת ממה שיש בפועל. לא קראתי נכון את הסיטואציה והייתי צריכה לבדוק יותר את הקרקע".

את מקבלת ברשתות לא מעט תגובות, לחיוב ושלילה. איך זה מרגיש?
"בהתחלה לקחתי את זה מאוד קשה, אבל אז הבנתי שאנשים פשוט לא מכירים אותי וזה בסדר. אין שום סיבה שהם יחשבו שאני איזה מלאכית שנפלה מגן עדן. מאז עברתי תהליך והשתפרתי, לצד כל תגובה רעה יש גם טובה. נפגעתי בשביל המשפחה שלי בעיקר, כי כולם יודעים מה זה ריאליטי, שזה צהוב ועריכות. זו תוכנית, אפשר להיות קצת יותר אנושיים. הופעתי לגלות שדווקא בתקופה הזאת, אנשים מגלים חוסר אנושיות".

היה את הקטע שעדי ניגשה לעידו והציעה לו להיות איתה. מה חשבת על זה?
"מאוד נפגעתי מעידו, אבל דווקא מאוד הערכתי את עדי. פתאום ראיתי אותה בעין של כל הכבוד לה שהיא יוזמת. ראיתי שעלה לה הביטחון ושמחתי על זה. רואים אחר כך שגם לא נטרנו טינה אחת לשנייה".

ורד ועמית מפלרטטים (צילום: לאב איילנד, freetv)
מתוך הפרק ה-16 של"לאב איילנד" | צילום: לאב איילנד, freetv

רואים ברשתות שהחבר'ה נפגשים המון. מה איתך? שמרת על קשר?
"בהתחלה כן, אבל פשוט עבר המון זמן ולכל אחד יש את החיים שלו. יש לי שגרה, עבודה, משפחה, חברים ואני גם מהצפון, אז נראה לי התשובה ברורה".

ולסיום, מה עם זוגיות בימים אלה?
"יש משהו, זה עוד בחיתולים".