דווקא כשהתחילו ניצוצות מתוקים של אהבה בין אדל דהן לעמית פורטל ב"לאב איילנד", המשחק התהפך והוא הודח. כמה ימים של אינטימיות והרבה רגעים זוגיים ורומנטיים מול המצלמות, הסתיימו בפרידה מפתיעה ומלאה בדמעות, כזאת שאף אחד לא ציפה לה. רגע לפני פרק נוסף הערב (חמישי, 22:00, FreeTV), הרגשנו חובה לחזור אל הנשיקה הכי רומנטית של הוילה, כזאת שהצליחה לגרום לנו להתרגש על אמת.

טוויסט ה"סופר פאנס" תפס את המתמודדים בהפתעה ואכזבה מוחלטת. דווקא כשכולם מצאו את המקום הנוח שלהם והאווירה הרומנטית השתוללה בבית, מעמד ההדחה שבו נבחרו זואי גבע ועמית פורטל להישלח הביתה, טרף את כל הקלפים. אדל, שהזוגיות שלה עם עמית התחילה לפרוח ולהגיע למקומות אמיתיים ואינטימיים, לקחה קשה במיוחד את ההדחה ולא הצליחה לעצור את הדמעות.

השניים נפרדו אחד מהשנייה בהרבה כאב, כשהם חולקים את הנשיקה הראשונה שלהם בדמעות, רגע לפני שהוא עוזב את הוילה. "זה יכול היה להיות מושלם עם עמית. ראיתי בו כל כך הרבה מעבר למה שאנשים ראו אותו פה. הוא אדם כל כך חם, פשוט מושלם. היה לי כיף", הודתה למצלמות.

באותו זמן שאר חברי הוילה הנשארים, דיברו על הפרידה ועל מצבה של אדל, כשדוד שרייר דווקא יצא מעודד והרגיש שהיה תהיה בסדר: "אדל חזקה מאוד. היא עברה את זוהר והיא תעבור את עמית, היא תמצא פה מישהו והיא תגיע עד הסוף".