מאז שעלתה התוכנית לאוויר, אפשר לראות שכוכבי "לאב איילנד" (פרק חדש הערב, 21:00, (FreeTV מבלים לא מעט זמן יחד. מפגשי צפייה בפרקים, מסיבות, הופעות והשקות, נדמה שבלתי אפשרי להפריד ביניהם. כבר על המסך אפשר לראות את החברויות שנוצרו, אך במציאות, אפשר לזהות בין השורות שחוץ מאהבה רומנטית, הם מצאו בבית גם לא מעט מערכות יחסים חבריות ומשמעותיות.

מי שהחליטו לקחת את החברות צעד אחד קדימה, הם עידו בורר, דוד שרייר ועמית בן דוד, שנסעו לחופשה משותפת יחד בקפריסין. השלושה שהתחברו מאוד במהלך התוכנית, שמרו על קשר קרוב במיוחד והחליטו לשדרג אותו בבילוי משותף. דוד, שנמצא בחופשה קצרה בפני עצמה בארץ, הספיק לבלות עם רוב החברים מהתוכנית, וביניהם גם לא מעט תיעודים שלו עם בת הזוג לווילה, קים וינקור, שהצליחו לעורר חשדות בנוגע לסטטוס הזוגי שלהם כיום.

עמית, עידו ודוד חופשה לאב איילנד (צילום: instagram, פרטי)
צילום: instagram, פרטי

דוד, עמית ועידו חופשה לאב איילנד  (צילום: instagram, פרטי)
צילום: instagram, פרטי

כאמור, על המסך מי שעדיין נמצאים בתוכנית הם בורר ושרייר, שהספיקו לעבור לא מעט תהפוכות ושינויים, כל אחד וזוגתו. כשבן דוד כבר הודח מהווילה במהלך הדרך, ובכך הופרד מעדי שמעון, שהייתה בת זוגו. למרות שצילומי התוכנית נעשו לפני למעלה משנה, נדמה שהמתמודדים הצליחו לשמור על קשרים חזקים ומשמעותיים.