מהיכן במקור? עפולה

היכן עובדת? מאמנת כושר

תארי את עצמך בכמה מילים: "מאוד משפחתית. יש לי שאיפות, אוהבת תמיד להתקדם ולהתרגש מזה. אני רגישה במקסימום, גם אם לפעמים אני שמה את שריון ההגנה, יש לי ים אנרגיות ואני מלאה בשמחת חיים".

מה חשוב לך שידעו עליך? "אני מאוד חברותית, אוהבת לשמוע אנשים, לנסות להבין למה הם מתכוונים, לגלות את האני הפנימי שלהם. אני דרמטית לשני הצדדים".

מה הפרט הכי מפתיע עליך? "במראה הראשוני נוטים לקטלג אישה בנראות מסוימת ולשייך אותה לתבנית כי זה הכי נוח. אני תמיד מקבלת משפטים כמו: 'את מה זה לא כמו שאת נראית'. הכי הייתי רוצה בעולם שהסטיגמה על המין הנשי תשתנה ויבינו שאישה יכולה להיות גם אינטליגנטית יפה ודעתנית".

מה התכונה הכי טובה בך? "יש לי רגישות לאנשים שנמצאים במצוקה. אני מרגישה שאני מאוד אמפטית לזולת, אוהבת לייעץ, להקשיב, לכוון. הרבה פעמים אומרים לי ללכת להיות קואוצ׳רית, אני מניחה שזה מתוך הרצון שלי לנסות לפתור בעיות ולהסתפק מזה שהאדם שמולי יוצא מחוזק עם תובנות".

והכי פחות טובה? "אני מאמינה לאנשים מהר מידי. יש שיגידו שאני נאיבית אבל אני שמה את כל הלב שלי על השולחן. אולי בעיניי אנשים זה נתפס כחולשה, אבל בעיני זה מוטו להיות טובת לב ואדיבה".

מה מערכת היחסים האחרונה שהייתה לך? "לפני שנה. זו הייתה אהבה טוטאלית".

מה את מחפשת בגבר? "כריזמטי, הוא יכול להיות על הנייר הכי מושלם שיש אבל אם אין לו כריזמה אפשר לתת לו להתקדם. בעיקרון אני מחפשת גבר כמוני, לא קופצת מעל הפופיק. משכיל, נאמן, מצחיק עם זיקה לדת כי אני מאוד רוחנית".

על מה את לא מוכנה להתפשר במערכת יחסים? "אני לא מוכנה להתפשר על משפחה. מאוד חשוב לי שלגבר שאני נמצאת איתו, תהיה משפחה תומכת ואוהבת. אני אוהבת את החגים יחד, את השיחות, את ההירתמות לעזרה. הכרתי גבר עם קצר במשפחה, כמובן שפייסתי בין כולם".

מה הדברים שהכי מורידים לך בבן זוג? "אגואיסטיות ומרוכז בעצמו. הגבר שנמצא איתי יכול לעשות הרבה טעויות, כולנו בני אדם. אם אני רואה שבדברים הקטנים כמו למזוג לעצמו לשתות או לדאוג רק לעצמו, אלו נקודות שיכולות להביא אותי לסף רתיחה".

מה הדברים שהכי מושכים אותך? "במראה זה עיניים בהירות וטובות. הדבר השני שחשוב לי הוא חכמה, גבר חכם גורם לי להסתכל עליו בהערצה. משם נתקדם לרגישות, אני אוהבת גבר שמקשיב, מייעץ ויודע להכיל. אם אין לו את זה הוא יכול להיות הכי מושלם שיש – אבל לא לידי".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Love island ישראל‎‏ (@‏‎loveislandisrael‎‏)‎‏


מה הדייט הכי גרוע שהיית בו? "לפני כמה שנים יצאתי לדייט, וכשהארוחה הסתיימה הגבר שמולי מיהר להזמין חשבון וסימן למלצרית עם היד. אחרי שהחשבון כבר הגיע, הוא אמר: 'לא רצית קינוח נכון?', הוא בטח צחק מזה כי הוא כבר החליט בשבילי".

היו לך אפליקציות היכרויות? בכמה את רשומה? "לא הייתה לי מעולם אפליקציית היכרויות. אני גם לא רשומה לאף אחת מהן".

פרט מביך על עצמך שלא תפרסמי בפרופיל שלך? "לא אפרסם שאני ישנה. יש בזה משהו מוזר ומפחיד".

הפנייה הכי מוזרה שקיבלת ממישהו? "הודעת פתיחה של 'אני טס למלדיביים ואני רוצה שתבואי איתי'. בן אדם, אתה לא מכיר אותי איך אתה קובע שאבוא איתך למלדיביים?".

מהי פדיחת הדייטינג הכי גדולה שקרתה לך? "יש מסיכה לישבן ובגלל שאני בכל התחום הזה של הביוטי, החלטתי לנסות. שמתי מסיכה לישבן ויצאתי לדייט, באיזה שהוא שלב אחרי 40 דקות בערך, הרגשתי בעירה. יושבת בכיסא ומרגישה כאילו מתחתיי מישהו עושה מדורה. ביקשתי מהבן אדם מהר להחזיר אותי הביתה, אני בטוחה שהוא חשב שאני עם קלקול קיבה או משהו".

מה הדייט הכי פרוע שאת יכולה לדמיין? "ארוחת ערב רומנטית על צוק עם נוף לים . עדיף בחו"ל".

מה הדבר הכי נועז שעשית בחיים? "עשיתי אומגה במקסיקו מגובה מטורף. הייתי מבועתת בטירוף ירדתי כמו מוכת הלם. היו לי בחילות וסחרחורות, לא עיכלתי את הטראומה שעברתי".