שם: שלי ארונסון

תאריך הלידה: 21.11.1992

מקום המגורים: כפר יונה

במקור: בית שאן

איפה עובדת? "משפטנית בהוצאה לפועל. סיימתי תואר במשפטים, עשיתי התמחות בהוצאה לפועל, אבל עוד לא הגעתי למבחן הלשכה. הייתי אמורה לעשות את זה עכשיו, אבל העדפתי ללכת ל"לאב איילנד" כי זה משהו שמאוד רציתי לעשות. לא תיארתי לעצמי שהתוכנית תגיע לישראל כי היא פרובוקטיבית. האופי שלי זה חו"ל, אני חצי דרום אפריקאית. אני שומרת מסורת אבל ליברלית ומאוד אוהבת תוכניות כאלה. אני רואה את עצמי הולכת רחוק".

ספרי על עצמך בכמה מילים: "אני בת 30, אבל עברתי המון בחיים. אני אישה חזקה, עצמאית ואינטליגנטית. אם חד הורית, גם האבא וגם האמא לילד שלי. כל החיים התמודדתי עם הכל לבד".

מה חשוב לך שידעו עלייך? "שלא באמת מכירים אותי".

מה הפרט הכי מפתיע עלייך? "אני נועזת. עבדתי כברמנית ואי אפשר עליי בבר. אני אוהבת להיות אינדיבידואליסטית בעבודה ואוהבת תשומת לב".

מה התכונה הכי טובה בך? "אני מצחיקה".

ומה התכונה הכי פחות טובה? "אני עצבנית. ג'ינג'ית, מרוקאית ומזל עקרב".

מערכת היחסים האחרונה שהייתה לך? "יצאתי עם מישהו בן 22, לא משהו ארוך. לפניו היה בעלי. פער הגילים שמלחיץ אותי זה כשהגבר מעליי, לא מתחתיי".

מה את מחפשת בגבר? "שיהיה ברמה שלי או מעל הרמה שלי: אינטליגנט, חזק באופי, שיהיו לו תוכניות מעניינות לעתיד ושיעמוד בהן, שלא יהיה מפוזר".

על מה את לא מוכנה להתפשר במערכת יחסים? "היגיינה".

מה הדברים שהכי מורידים לך בבן זוג? "אם הוא לא מנקה ומסדר ציפורניים. שחור מתחת לציפורניים זה בחילה. הוא צריך להיות מטופח, אבל לא ברמה שהוא מגלח שערות מהביצים. שלא יבוא לי בקטעים נשיים. כמעט יצאתי עם מישהו שהיום הוא אישה".

מה הדברים שהכי מושכים אותך בבן זוג? "שרירים וחיוך".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Love island ישראל‎‏ (@‏‎loveislandisrael‎‏)‎‏


הדייט הכי גרוע שהיית בו? "מישהו הציע לקחת אותי למועדון הקלרה. אמרתי לו שאני לא יוצאת לבד למועדון עם גברים שאני לא מכירה ושאביא איתי חברה. הוא בא עם אאודי חדשה מהניילון, משהו אמא'לה ואבא'לה. רכב של החיים. הוא רצה לקרב את הכיסא ולא הצליח. הסברתי לו שזה לא מלמטה, אלא מהצד וככה הבנתי שהוא בכלל לא יודע לנהוג באוטו. פתחתי את תא הכפפות וגיליתי שהרכב מושכר".

מי הגבר הכי סקסי בעינייך? "ג'וני דפ".

נרשמת לאפליקציות היכרויות? "ניסיתי את כולן לשנייה ומחקתי".

פרט מביך על עצמך שלא תפרסמי בפרופיל שלך? "אין כזה. אם זה מביך, אני לא אעשה את זה. אני שומרת על פאסון".

הפנייה הכי מוזרה שקיבלת מגבר? "שאל אם אני רוצה להתעלל בו".

מהי פדיחת הדייטינג הכי גדולה שקרתה לך? "מישהו ראה מרחוק שהגעתי וכמעט נפל במדרגות הנעות. הוא ממש התרגש לראות אותי".

מה הדבר הכי נועז שעשית בחיים? "שהתגרשתי, זה הכי נועז שלי. מי מתגרש מגבר כזה? הוא נראה טוב. חוץ מזה, יצאתי עם מישהו בן 22. אני רוצה מישהו לא מבוגר, המבוגרים מאבדים שיער ומקריחים".