למרות ששום מבול לא נראה באופק על האי הפסטורלי, מתמודדי "לאב איילנד" הסתדרו זוגות-זוגות, מה שאומר שהמשחק התחיל באופן רשמי. ההפתעה הכי גדולה של הפרק הראשון (מלבד כמות הקוביות בבטן), הייתה כמובן "הג'וקר", הלא הוא דוד שרייר שהגיע בתור הבחור השישי במספר שנשאר בודד, אך לא להרבה זמן. רגע לפני שיעלה הפרק הבא הערב (שני, 22:00, FreeTV), אספנו לכם את הרגעים החזקים ביותר מהבכורה כדי שלא תרגישו מחוץ לעניינים.

אחרי שקיבלנו מעדן פינס סיור בווילה המרשימה, החלו לצעוד פנימה חמש בנות שהגיעו עם מטרה אחת: למצוא אהבה על האי. קצת שמפניה, קצת ריכולים, הרבה בגדי ים ובלי ששמנו לב התגנב צונאמי של שרירים, כשהגברים של האי החלו להופיע ולהציג את עצמם בפני הבנות. איך זה עבד? במידה ומישהי אהבה את מי שהיא רואה, היא צעדה קדימה ואם הבחור מעוניין גם הוא, הם באופן אוטומטי הופכים לזוג. הראשון שנכנס היה ארי יוחאי, שקיבל מחווה מרגשת מעדי שמעון שהחליטה לקפוץ על המציאה ולצעוד קדימה, אך בבחור השני הדברים החלו להסתבך.

צעד קדימה, שניים אחורה

עמית פורטל הוא אמנם כוכב רשת מוכר במיוחד, אבל ברגע שהוא נעמד מול הבנות של האי, משהו לא עבד. "כולן פה פשוט מעולם אחר, ממש", ניסה את מזלו והחמיא, אך כשהמנחה שלפה את המשפט הגורלי: "בנות, זה הזמן לקחת צעד אחד קדימה אם עמית הוא הטיפוס שלכן", בגדול אפילו הצרצרים השתתקו. אף אחת לא זזה ממקומה, אך מהר מאוד המבוכה התחלפה בביטחון, כשהוא קיבל את זכות הבחירה לידיו ונעמד על יד אדל. אל דאגה, מהר מאוד גילינו שעמית הוא לא הבעיה, בנות האי לא קלות בכלל, כי הן לא צעדו קדימה בשביל אף אחד אחר.

דוד נגד גוליית

אחרי טקס הבחירה, דווקא כשנראה שהבנים מרוצים וסיימו להזיע מלחץ, נשלף הקלף שטרף את הכל. מספר זוגי זה נחמד, עשר משתתפים, חמש זוגות, זה בא בול אבל למה לא לפלפל מעט את העניינים ולהוסיף גבר חתיך ומרשים ממיאמי שיכול לקחת כל בחורה שירצה? "אתם נראים לי קצת בלחץ, אבל דוד לא יבחר עכשיו, הוא יזכה להכיר כל אחת מהבנות", הסבירה המנחה עדן פינס, כשהיא שלפה את הג'וקר של תחילת העונה. כדי להוסיף מעט על הלחץ היא המשיכה והבהירה: "אצלנו באי, מי שנשאר רווק – הולך הביתה".

שוקו, וניל או מנטה פצפוצים?

סוף סוף, הגיע הרגע של המתמודדים לעשות את החלק האהוב ביותר בכל התוכנית: לרכל. אורחי הווילה התחלקו לבנים ובנות, כדי להוציא את כל הג'וס וההתרגשות ושם הגיעו גם כמה מהמשפטים האייקוניים ביותר שנפגוש בעונה הזאת. "פתחו פה גלידרייה שחבל על הזמן", ציין זוהר גניש והתכוון למבחר הנשים. מי שבחר ללכת על ריכול קצת פחות שטחי, היה שון ליג'ון שהחמיא לפרטנרית שלו כשהסביר שיש חיבור ביניהם ולפעמים זה יותר חשוב לו מכל יופי חיצוני: "אני יכול לצאת עם הבחורה הכי יפה בעולם ואין תקשורת". מי שמצאה את עצמה בסיטואציה הפכפכה, הייתה שלי ארונסון שיודעת בדיוק ממי היא צריכה להיזהר: "אני צריכה להתרחק מדוד, זה יוציא ממני צדדים שאני לא רוצה שיראו בתוכנית".

בן לוקח בת ובן אחר כועס

ברגע שהוא נכנס לטרוף את הקלפים, לדוד ניתנה רק משימה אחת והיא להכיר את הבנות. כבר מההתחלה הוא לא הסתיר מי מצאה חן בעיניו והחליט לקחת את קים וינקור לשיחה (זאת שרק לפני דקה הפכה לבת הזוג של אהרון מורלי). "לא יודעת מה יהיה, אין לי איזה שהוא קראש מסוים על אף אחד", הסבירה קים כשנשאלה אם היא לא מפחדת שאהרון יקנא והוסיפה: "כולם פה עם הלא נעים. מה זה 'לא נעים?', כאילו התחתנו". מהצד שלו נדמה שהפרטנר שלה דווקא פחות התחבר לקונספט, כי כשהוא ראה את השניים יחד אהרון לא הרגיש כל כך בנוח: "איך זה מעצבן אותי שהוא מדבר איתה. אני קנאי רציני".