אף אחד לא מצפה שבתוכנית ריאליטי כמו "לאב איילנד", הכל יהיה קשתות בענן ופרפרים. עם זאת, הבגידה הראשונה של העונה, הגיעה ממקום מאוד לא צפוי, אצל זוג שהרגיש יציב במיוחד. הערב (רביעי, 22:00, FreeTV), זוהר גניש, שהתחיל את התוכנית עם אדל דהן, עשה מהלך שעלול לעלות לו גם בזוגיות ואולי גם במקום שלו בווילה, כשהחליט לגשת דווקא לעדי שמעון (מי שמסתמנת כרווקה הנחשקת ביותר בווילה, לצערו של ארי) ולטרוף את כל הקלפים. 

שמעון שקיבלה את מה שהרגיש בהתחלה כמו זיווג משמיים עם ארי יוחאי, מצאה את עצמה מחוזרת על ידי אהרון מורלי, שון ליג'ון ובנוסף - הוזמנה לדייט על ידי הדייר החדש: עמית בן דוד. אלא שאם כל אלו לא הספיקו, ברגע אחד שנראה כמעט לא קשור למציאות, היא קיבלה הצעה מפתיעה במיוחד מזוהר, שהשאירה אותה המומה ובוכה. כשהיא רצה לספר לבנות מה קרה, התמונה הכללית התבהרה - זוהר ניסה לבגוד באדל. 

"למה הוא בא אליי עכשיו? הוא אמר לי: 'אנחנו יכולים לשנות הכל, בואי נהיה אנחנו'", הסבירה שמעון לחברותיה לווילה בדמעות. מי שלא הייתה באותו רגע בשיחה, היא בת זוגו של זוהר - אדל, מי שרק פרק אחד לפני הוא דיבר איתה על הביטחון שהוא נותן לה. 

>> להצטרפות ל-FreeTV וקבלת חודש ראשון להתנסות בחינם לחצו כאן