שם: ארי יוחאי

תאריך לידה: 22.12.1999

מקום מגורים: רמת גן

איפה עובד? משוחרר טרי

ספר על עצמך בכמה מילים: "בחור שמח, אופטימי, זורם וחברותי. אני יודע להיות גם בצחוקים וגם בשיחות עומק".

מה חשוב לך שידעו עליך? "שאני אחלה בן אדם, איש שמאוד מכבד אנשים. אני מגיע ל'לאב איילנד' בשביל החוויה, אוהב מאוד לחוות דברים - גם טובים וגם רעים, על זה אני רץ. גם אם קורה משהו לא טוב, זה עוד משהו לחיים".

מה הפרט הכי מפתיע עליך? "אני אוכל כל שעתיים, כמו תינוק".

מה התכונה הכי טובה בך? "אני נורא זורם. יש כאלה ששופטים מהר, אבל אני מאוד פתוח לאנשים ומקבל בקלות".

ומה התכונה הכי פחות טובה? "אני מעצבן לפעמים, כי יש דברים שמאוד חשובים לי. לוקח לי הרבה זמן להתארגן, אני זה שמאחר ומעכב את כולם ביציאות". 

 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם
 
 
 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Love island ישראל‎‏ (@‏‎loveislandisrael‎‏)‎‏

 

מערכת היחסים האחרונה שהייתה לך? "הייתה לי בת זוג במשך ארבע שנים וחצי. נפרדנו לפני שבעה חודשים. היינו ביחד מגיל 18, זו הייתה אהבה ראשונה ואינטנסיבית. היינו ביחד הרבה זמן והחלטנו שאנחנו רוצים לחוות את עצמנו בנפרד, זה נגמר בשברון לב".

מה אתה מחפש באישה? "מחפש מישהי אמיתית שתזרום, שתהיה קלילה ומצחיקה אבל גם עמוקה ואינטליגנטית, שתאתגר אותי. היא חייבת להיות חברה טובה בנוסף לזה שהיא בת הזוג שלי, שתיכנס לחבורה של החברים ולמשפחה".

על מה אתה לא מוכן להתפשר במערכת יחסים? "אמון וכנות. אני צריך לסמוך על בת הזוג שלי".

מה הדברים שהכי מורידים לך בבת זוג? "אם בחורה חלולה זה מוריד לי מאוד. אם היא לא נחמדה לאחר, אפילו ברמת המלצר במסעדה, אני לא אוהב את זה".

ומה הדברים שהכי מושכים אותך בבת זוג? "בפנימי ביטחון עצמי, ובחיצוני אין לי טעם כל כך. יש בחורות שפשוט קיים קליק איתן, כאלה שאף פעם לא הייתי חושב עליהן חיצונית ופתאום אני נדלק. זה בגלל מה שהן משדרות".

הדייט הכי גרוע שהיית בו? "יצאתי עם מישהי לדייט ראשון אחרי שמערכת היחסים האחרונה הסתיימה. ישבנו בבר ונהננו, כשמההתחלה היא הבהירה לי שאנחנו לא חוזרים אליי הביתה. פתאום, היא כן רצתה לחזור אליי. אז עלינו על האופנוע שלי וכשנכנסנו לשכונה, שכונה קטנה ברחוב דו-סיטרי צר נורא, הגיע רכב מולנו - הרכב של האקסית שלי. עצרנו אחד מול השנייה והיה צריך להנדס את המעבר, כשאני עם מישהי אחרת על האופנוע שלי. האקסית הייתה המומה, עם פה פתוח. חשבתי שאני מת במקום. החזרתי את הבחורה הביתה ואמרתי לה: 'מצטער, לא היום'. זה קרה חודש אחרי הפרידה כשהכל עוד טרי. האקסית ואני שכנים, גרים 200 מטרים אחד מהשנייה. החברות הכי טובות שלה גרות קרוב אליי. היא מתאמנת איתי במכון, נמצאת בחבורה עם החברים הכי טובים שלי. חברים שלי טסים איתה לחוץ לארץ. זה מטריף. חסמתי את כולם באינסטגרם, אני לא רואה כלום. זאת גם אשמתי שהיא חברה שלהם, כי אני תמיד מכניס את בת הזוג לחבורה".

מי האישה הכי סקסית בעיניך? "נשים מפורסמות לא עושות לי את זה, אני יותר בקטע של הבת של השכן".

נרשמת לאפליקציות היכרויות? "כלום. יצא לי להתחיל עם נשים באינסטגרם, ולא הלך. אני תמיד מוצא משהו שנון לענות על סטורי, אבל בסוף זה לא משנה מה אני כותב - אם הן בעניין הן בעניין, ואם לא אז לא". 

מה הדבר הכי נועז שעשית בחיים? "הייתי בקשר עם מישהי ונסעתי אליה לבסיס, בקטע רומנטי אבירי. היא שלחה לי מיקום לאיפה שהיא נמצאת. מסתבר שגוגל מפות לא יודע להבדיל בין מסלול טיסה למסלול של כלי רכב. הכל שידר לי שאני עושה משהו לא סבבה - היו שלטי 'אין כניסה אזור מבצעי' ואורות של מסלול טיסה. כשהגעתי למקום ראיתי שאין שם כלום, פתאום, 30 מטרים ממני, נחת מסוק קרב. דפקתי רוורס, שלא ייכנס בי".