בעקבות ירידה דרמטית במקרי האלימות ובזכות הפיכת האצטדיונים לסביבה בטוחה להורים וילדים, המשפחה הישראלית חוזרת למגרשי הכדורגל. העונה הקרובה שתיפתח ביום שבת ה-24.8 תהיה הזדמנות מעולה ליהנות מזה, אז בינתיים רק נותר לבדוק מה צפוי במגרש ומסביבו.
מנהלת הליגות לכדורגל, בשיתוף פעולה עם מועדוני ליגת "הבורסה לניירות ערך" והליגה הלאומית, מתכוונים השנה להעמיד במרכז את נושא חזרת המשפחות ליציעים. בין היתר, זה אומר שיהיו מחירים מיוחדים ומבצעים על מנויים וכרטיסים למשחקים למשפחות.
מה עוד? לפני משחקים יוקמו מתחמי Fan Zone שבהם הילדים יוכלו להשתעשע והמנהלת גם תדאג כל פעם לפעילות אחרת, כמו חלוקת מתנות, איפור וכדומה. בנוסף, במשחקי הליגה הלאומית ייפתחו השערים לכניסה בחינם לנשים, ילדים ובני הגיל השלישי ואפילו לוח המשחקים עבר התאמות.
מקדימים משחקים – כדי שהילדים יקומו ללימודים
במנהלת עובדים קשה כדי להביא עוד קהל צעיר למגרשים ובשביל לפתור גם להורים את הבעיה של חזרה מאוחרת הביתה בימים שבהם יש למחרת לימודים. למעשה, כבר בשנה שעברה התקיים שיתוף פעולה בין המנהלת לבין מפעל הפיס ובמסגרתו הגיעו ילדים מהפריפריה לבלות וליהנות ממשחקים בכל רחבי הארץ. הפעם לקחו את זה במנהלת עוד צעד קדימה, תרתי משמע.
בעונה הקרובה כל לוח המשחקים של ליגת העל יוקדם משמעותית: המשחק המרכזי של המחזור שמשוחק ביום חול, בדרך כלל יום שני, יוקדם ל-20:15 (במקום 21:00) והמשחק המרכזי של ימי שבת ייפתח כבר בשעה 19:45 (במקום 20:30).
כמו כן, עם תחילת שעון החורף יוקדמו המשחקים לשבת ב-15:00 (במקום 16:00 כפי שהיה נהוג עד כה). חגיגה.
וכמה זה עולה?
מחירי המנויים והכרטיסים של הקבוצות עצמן מעידים על התגייסות כללית לטובת משפחות, הורים וילדים.
במכבי חיפה יצאו השנה במבצע של מחיר מנוי לילדים עד גיל 12 ביציע המשפחות הדרומי ב-600 ש"ח, מה שאומר 33 שקל למשחק בלבד. מעבר לכך, בקבוצה הירוקה מהכרמל ידאגו לפתוח יציע מיוחד לכל הילדים שמגיעים למשחק עם חולצה ירוקה במחיר כרטיס של 35 שקל, מה גם שבמשחקים שמתחילים בשעה מוקדמת ייערך הפנינג לילדים. רוצים להצטרף? רכישת מנוי אפשר לבצע כאן.
במכבי נתניה כבר דאגו להקדים את כל השאר עם מיזם "קהילת אוהדות מכבי נתניה", שסייע למועדון לזכות בשנה החולפת ב"מגן הכבוד" היוקרתי מאת נשיא המדינה. בזכות המיזם, נשים שאוהדות את הקבוצה יוכלו גם בעונה הקרובה להביא חברות, חברים ובני משפחה ולחגוג יחד איתם בפעילות מיוחדת של איפור לפני משחקי בית. חוץ מזה, המיזם אחראי על עיצוב היהלום שבכתר: חולצת נשים צהובה ומיוחדת של קבוצת היהלומים מהשרון.
בהפועל תל אביב חוגגים את החזרה לבלומפילד עם הקצאת היציע העליון של שער 7 למשפחות ועם מנויים במחירים תחרותיים במיוחד: מנוי להורה+1 ב-1,390 שקל לכל העונה, הורה+2 במחיר של 1,790 שקל, הורה+3 במחיר של 2,090 שקל, 2 הורים+2 ילדים ב-2,490 שקל ו-2 הורים+3 ילדים ב-2,790 שקל. את המנויים ניתן לרכוש כאן.
אוהדי היריבה הספורטיבית בית"ר ירושלים כמובן לא נשארים מאחור, כי חברי מועדון "בית"ריסט" מקבלים מחיר מיוחד למנוי של הורה וילד במחיר של 1,300 שקל ביציע המשפחות הצפון-מערבי.
עוד קבוצה שתחזור לבלומפילד היא בני יהודה, שבה מציעים מנוי להורה וילד ביציע המשפחות שבשער 8 במחיר 800 שקל. לעומתה, העולה החדשה הפועל כפר סבא תציע מנוי הורה+ילד ב-900 שקל לעומת 650 שקל למנוי מבוגר ו-500 שקל למנוי ילד ברכישה נפרדת.
גם בהפועל באר שבע מייעדים "יציע משפחות" שימוקם ביציע המערבי ומציעים לכל מנוי של משפחה גרעינית לקבל הנחה של 10% - החל מהמנוי השלישי. עוד באזור הדרום, באשדוד מבינים היטב את הפוטנציאל של משפחות ביציע ובקבוצה מעיר הנמל מציעים השנה מנוי הורה וילד במחיר של 320 שקל לכל העונה. לשם השוואה, בקרית שמונה הצפונית מאפשרים לנשים, ילדים, נערים, חיילים, סטודנטים ובעלי מוגבלויות לקנות את המנוי ב-100 שקל בלבד.
לבסוף, כדאי לציין לטובה את הפועל חדרה שנקטה במספר צעדים כדי לקדם הגעה של משפחות ליציגים: מנוי משפחתי של אב ובנו במחיר מוזל של 1,000 שקל במקום 1,300 שקל, מנוי במחיר של 250 שקל לכל בן משפחה של ילד ממחלקות הנוער והאקדמיות (ויש כמעט 800 ילדים כאלה) וכניסה בחינם לחלק מהמשחקים עבור נשים וילדות שמגיעות עם חולצה אדומה.
מתרגשים? נתראה במגרשים!