אוגוסט מציץ מעבר לפינה וכבר אתם יושבים וחושבים מה לעשות עם הילדים בחודש הכי לוהט של השנה? מזל שיש את פסטיבל "אוגוסט משפחתי" שיציל את המצב! אחרי ההצלחה הפנומנלית של השנה שעברה, גם השנה פסטיבל הקיץ הענק של קשת, הנגר 11, נמל תל אביב ו-toMix חוזר עם כל מה שצריך כדי להנות ולכייף כשחם בחוץ.

אוגוסט משפחתי 2024 -  פסטיבל האורות בנמל תל אביב (צילום: גיא יחיאלי)
צילום: גיא יחיאלי

אחרי שדאגנו לאלפי הורים לבילוי קייצי, כיפי, סופר מרענן והכי חשוב – שלא קרע את הכיס, פסטיבל "אוגוסט משפחתי" מגיע שוב לסדר לכם אחלה של קיץ עם כל האטרקציות הכי שוות שיש לכל המשפחה והכל באווירה המדהימה של נמל תל אביב, כולל הבריזה המלוחה של הים. לא צריך להכביר במילים – בואו נראה מה מחכה לנו ב"אוגוסט משפחתי" הקרוב. רמז: זה כולל מאות אלפי בלונים.
אוגוסט משפחתי 2024 -  הקרנת הסרט וונקה בנמל תל אביב (צילום: האחים וורנר)
צילום: האחים וורנר

תערוכת הענק BALLON STORY חוזרת!

אחרי שכבשה את ישראל בשנה שעברה עם למעלה מ-200 אלף מבקרים, תערוכת הבלונים ומיצגי האוויר הגדולה חוזרת נמל תל אביב. התערוכה, שתתפרס על פני שטח ענק, תציג למבקרים שלל מיצגי בלונים ומיצגי אוויר הלקוחים כולם מעולם האגדות ופוסלו עם לא פחות מ-600 אלף בלונים! תמיד חלמתם לפגוש את הגרסה המנופחת של כיפה אדומה? דמיינתם את זהבה ושלושת הדובים בגרסת הבלונים? זוהי ההזדמנות שלכם להגיע יחד עם כל המשפחה ולפגוש את כל גיבורי האגדות שגדלנו עליהם בתערוכה שלא מהעולם הזה.
הפלוס הגדול – היא מתקיימת בהאנגר 11 כך שמבחינת מיזוג אתם מסודרים.

בלונים (צילום: באדיבות toMix)
צילום: באדיבות toMix

עוד בתערוכה תוכלו למצוא את עולם הקרקס וליצנים, בריכת כדורים המדמה ממלכת דרקונים ואבירים, תאי סלפי (כי חובה לאינסטוש), מתחמי משחק אינטראקטיביים, מתחמי אוכל ונשנושים והפתעות נוספות.
בלונים - 2 (צילום: באדיבות toMix)
צילום: באדיבות toMix

כל הבלונים בתערוכת BALLON STORY עשויים מחומרים מתכלים מיוחדים. בסיום התערוכה הבלונים יועברו למחזור ויהפכו לצעצועים לבעלי חיים או יגיעו לפסלים המפסלים בגומי.

לרכישת כרטיסים >> https://www.to-mix.co.il/balloon-story-2/

גליצ' – הפנינג רטוב לכל המשפחה

מעדיפים את האוגוסט שלכם כמה שיותר רטוב? אנחנו על זה. השנה יחכה לכם בנמל תל אביב הפנינג מטריף וחווייתי שכולו מים בכל הצורות, המינים והבועות: מסיבת קצף מרעננת, הפעלת בועות סבון, מסיבת ריקודים, מתקני מים, צוות בידור ותחרויות מצחיקות. רק תביאו בגדי ים, מגבת וטונות של מצב רוח. הכניסה חינם.

אוגוסט משפחתי 2024 -  מסיבת הורים ילדים מים (צילום: ברק ברינקר)
צילום: ברק ברינקר

ההפנינג יתקיים בתאריכים: 25.7-24.7 אחה"צ בין השעות 17:00-20:00 בסמוך למזרקה, יריד המזרח.
אוגוסט משפחתי 2024 -  הקרנת סרט לכל המשפחה (צילום: ברק ברינקר)
צילום: ברק ברינקר

פסטיבל האורות סובב עולם

גם השנה יתארח בנמל תל אביב הפסטיבל הכי מואר בעולם – תרתי משמע. "פסטיבל האורות הבינלאומי" יתקיים השנה בקונספט סובב עולם ובו יוצבו עשרות מיצגי ענק במספר מתחמים ברחבי נמל תל אביב. בכל מתחם תוכלו ללטוש עיניים במיצגים מוארים ומדהימים בנושא ארצות ויבשות. בין השאר, במיצג האורות בנושא מצרים העתיקה יחכו לכם פירמידה נוצצת, פסל רעמסס והאלים המצריים. במתחם יבשת אפריקה יוארו בפניכם אריות, נמרים, פילים ותוכים בשלל אורות צבעוניים. במתחם אחר יחכה לכם מיצג מואר של מדינת ישראל כולל הדגל ויונה עם עלה של זית. אז תתכוננו לחוויה מסנוורת חושים – הכניסה בחינם.

אוגוסט משפחתי 2024 - הצגות איכות לילדים באמפי טריבונה (צילום: גיא יחיאלי)
צילום: גיא יחיאלי

פסטיבל האורות יתקיים בתאריכים: 24-4 באוגוסט, בימים א'-ה' בין השעות 18:30 – 23:00 ובשבתות מצאת השבת ועד חצות. (אפקט התאורה יחל בשעת שקיעה וימשיך עד 23:00 ובמוצאי שבת עד חצות). ברחבי נמל תל-אביב.
אוגוסט משפחתי 2024 -  קבלת שבת (צילום: אור גליקמן)
צילום: אור גליקמן

סרטים והצגות תיאטרון מעולות - בחינם!

וזה ממש לא נגמר כאן. במהלך הפסטיבל, אתם וכל המשפחה מוזמנים להגיע לרחבת הדק המרכזית בנמל תל אביב ולצפות בסרטים שוברי קופות בדיבוב לעברית, תחת כיפת השמיים. הבריזה עלינו, אתם רק תביאו פופקורן, חטיפים ושתייה.
_OBJ

חופצ׳י
נמל תל אביב יתחדש במיני חוף פרטי עם כסאות נח, שמשיות, מים זורמים, כשהכל מותאם לנופשים  הקטנטנים. ההורים יוכלו להירגע כי המקום בטוח מאתגרי הים הגדול והילדים ישחקו בחול וירוצו אחרי איש הארטיק. לרווחת הנופשים יציע המתחם להתרענן במקלחונים שיוצבו במרכז ארגז החול ולנוח בצל השמשיות, על רקע  מוסיקה ישראלית מהנה. ניתן יהיה להשאיל, ללא עלות, משחקי חוף, מטקות וכלי ים לילדים. כניסה ללא תשלום וללא מצופים והמתחם יהיה נגיש.
מתי: 15-27 ביולי (כולל שישי שבת), בין השעות 10:00-20:00.
איפה: ארגז החול, דק מרכזי נמל תל-אביב
פרטים נוספים באתר נמל תל-אביב namal.co.il

מה עוד? אין כמו לספוג קצת קולטורה איכותית בשעת ערב קייצית מול הים. באמפי תיאטרון של נמל תל אביב יעלו מיטב תיאטראות הילדים בישראל הצגות ילדים קלאסיות ומשובחות המבוססות על הספרים עליהם גדלנו. אתם תהנו מקצת נוסטלגיה והילדים ייהנו מחוויה נהדרת.
_OBJ
אוהבים להיכנס בצ'יל ושמחה לתוך השבת? מדי יום שישי ועד לסוף אוגוסט, יתקיימו בנמל תל אביב קבלות שבת מוזיקליות מסורתיות עם מיטב האמנים והזמרים. מיקי גבריאלוב, דנה ברגר ואבי גרייניק הם רק חלק מהאמנים המעולים שיגיעו לקבל יחד איתכם את השבת עם מוזיקה ישראלית ושירי תפילה מרגשים והכל מול הים והשקיעה המדהימה של תל אביב.
_OBJ

אז שלא תגידו שלא אמרנו לכם. באוגוסט הקרוב לא תצטרכו לשבור את הראש כי סידרנו לכם יופי של לו"ז. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לארוז את הילדים, ציוד, אוכל ומים (כי חם בכל זאת), להתניע את הרכב ולהגיע לנמל תל אביב – איפה שכל הכיף נמצא!