קשה לשרוד את הקיץ הישראלי בלי לנסות לצנן את הבית בדרך כלשהי. הפתרון שאתם בטח חושבים עליו הוא מזגן, שמייבש את האוויר (ואת הגרון) - ובסוף החודש מגלים שעולה המון. לפני שאתם מדליקים אותו וממשיכים לנפח את חשבון החשמל שלכם, זה הזמן לגלות כי ישנה אלטרנטיבה קלה, זולה ומעוצבת: מאוורר התקרה.

מאוורר התקרה יעשה את העבודה בכל מה שקשור להפיכת הטמפרטורה בבית לנעימה יותר, ויש לו עוד הרבה יתרונות נוספים. בואו לגלות אותם איתנו כאן, ולראות אותם בפעולה בשדרת המאווררים של מחסני תאורה ופסיפיק בפסטיבל ״אוגוסט משפחתי״ - אוגוסט הקרוב בנמל תל אביב.

חיסכון בחשמל

מאוורר תקרה צורך משמעותית פחות חשמל בהשוואה למזגן. צריכת החשמל הפחותה עוזרת לשמור לא רק על הסביבה, אלא גם על הכיס: את ההבדל תראו כשתקבלו את חשבון החשמל.

 

מחסני תאורה - מאווררי תקרה (צילום: באדיבות מחסני תאורה)
צילום: באדיבות מחסני תאורה

ורסטיליות עיצובית

מאוורר תקרה הוא פריט ורסטילי שמתאים לכל חלל, לא משנה מה הסגנון העיצובי שלו. הוא יכול להיות דיסקרטי ונחבא אל הכלים, ויכול גם להיות מרכז העניינים, לגנוב את ההצגה ולהעניק לחדר או לחלל ייחודיות.

מתאים לכל חלל

מאוורר תקרה יכול להתאים לכל חלל: לחדר השינה, לסלון, למשרד ואפילו למרפסת ולפרגולה. דגמים שונים של מאווררים מגיעים עם פונקציות שונות ועם אורכי להב שונים שאפשר להתאים לכל חלל לפי צרכיו כך שיהיה הכי נעים לשהות בו. התקנה של מאוורר תקרה היא פעולה מהירה, פשוטה ולא יקרה, ובניגוד למזגנים, אין בה מגבלות של תשתיות ושל תנאי חוץ. בנוסף, התחזוקה שלו יותר פשוטה ונוחה.

מחסני תאורה - מאווררי תקרה - 2 (צילום: באדיבות מחסני תאורה)
צילום: באדיבות מחסני תאורה

הרבה יותר מאון-אוף

מאווררי התקרה העכשוויים הרבה יותר משוכללים משהם היו פעם. יש להם מהירויות שונות, אפשרות לשינוי כיוון הלהב, מצב קיץ ומצב חורף, טיימר, וכמובן גם שלט שמאפשר לכוון אותם מבלי לקום מהספה. המאווררים משולבים כמובן גם במנורה, מה שמאפשר לשלוט בעוצמת האור באמצעות השלט. לאורך היום הם ידעו לספק תחושת רעננות, ובלילה - ליצור אווירה שתגרום לכם רק לרצות להיכנס למיטה ולישון שינה עמוקה וטובה.

בלי שרירים תפוסים

מכירים את זה שאתם משאירים את המזגן דולק כל הלילה - וקמים בבוקר עם כל הגוף תפוס ועם הגרון יבש? זה לא יקרה לכם עם מאוורר תקרה, שאפשר לשלוט בעוצמתו כך שיספק משב רוח נעים ומלטף לאורך הלילה, שיאפשר לכם לקום בבוקר שמחים ורעננים.

אוויר צח

הבעיה העיקרית בשימוש במזגן היא תחושת המחנק. כשמפעילים מזגן חייבים לסגור את כל החלונות, והאוויר למעשה מתמחזר שוב ושוב. האוויר שעובר שוב ושוב דרך המסננים צובר אבק, גזים שנפלטים מהמזגן וחלקיקים לא בריאים, ועלול לגרום לכאבי ראש ולאלרגיות. מאוורר תקרה, לעומת זאת, מאפשר סירקולציה של אוויר - ואפשר ואף מומלץ להפעיל אותו כשהחלון פתוח, כדי שאוויר צח ימשיך להיכנס לחדר. השליטה בכיוון סיבוב הכנפיים במצב קיץ או חורף מאפשרת להשפיע על אופן זרימת האוויר: לפזר אותו בכל החדר, כך שהחום שמפיצים גורמי החימום בחורף יתפזר בחלל, או להכניס משב צונן ומרענן למרכז החדר בימי הקיץ החמים.

נלחמים ביתושים

כל עונה והמעופפים שלה, ואלו של הקיץ לא רק מציקים בעין ובאוזן - אלא גם עוקצים. מאוורר תקרה מאפשר ליהנות מכל העולמות: מצד אחד להשאיר את החלון פתוח כדי ליהנות מאוויר צח, ומצד שני להדוף את היתושים כך שלא יטרידו אתכם.

מחסני תאורה - מאווררים (צילום: באדיבות מאווררי תקרה)
צילום: באדיבות מאווררי תקרה

שמירה על הסביבה

מאוורר תקרה לא רק צורך פחות חשמל בהשוואה למזגן, אלא גם לא משפיע על האוויר עצמו - לא מזהם אותו ולא מזיק לו, בניגוד למזגן שפולט גזים פחמניים, כמו פחמן דו חמצני שמזיק לאוזון ומגביר את אפקט החממה.

מאוורר תקרה הולך לשנות את חוקי המשחק בבית שלכם - ולהפוך אותו לנעים ומזמין הרבה יותר. מאווררי התקרה המתקדמים של פסיפיק מחכים לכם בשדרת המאווררים של מחסני תאורה בפסטיבל אוגוסט משפחתי בנמל תל אביב  - בואו לחוות אותם בפעולה ולהשתכנע בעצמכם!