הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן

הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן היא גוף ממשלתי עצמאי הפועל כאחראי אכיפה מרכזי. תפקידה של הרשות הוא להבטיח התנהגות הוגנת בין יצרן או סוחר לצרכן בלבד, תוך מתן הנחיות מחייבות וקיום הליכי אכיפה כנגד הפרות חוק הגנת הצרכן.

ליצירת קשר:

מס' טלפון: 073-3717777, בימים א'-ד', בין השעות 13:00-09:00

המועצה הישראלית לצרכנות

המועצה הישראלית לצרכנות היא חברה ממשלתית הפועלת מתוקף החוק להגנת הצרכן. המועצה, הפועלת ללא כוונת רווח, מטפלת בפניות צרכנים, יוזמת חקיקה, מייצגת צרכנים מול גורמים שונים, מקדמת חינוך צרכני ופועלת לאכיפת חוקי הגנת הצרכן.

ליצירת קשר:
מס' טלפון: 1-700-727-888
וואטסאפ: 03-6241053
דוא"ל: doc@consumers.org.il

רשות ההסתדרות לצרכנות

רשות ההסתדרות לצרכנות הינה ארגון צרכנים יציג, הפועל להגנת הצרכן ולקידום סחר הוגן. תפקידה המרכזי של הרשות הוא לאכוף את חוק הגנת הצרכן, תוך מתן ייעוץ, טיפול בתלונות שונות, ייצוג האינטרס הצרכני בכנסת, ייזום חקיקה, ועוד.

ליצירת קשר:
מס' טלפון: 03-6921280-1  בימים א'-ה', בין השעות 12:00–10:00

אמון הציבור

ארגון אמון הציבור פועל ללא כוונות רווח, ומטרתו לקדם הגינות בעסקים ולשמור על זכויות הצרכנים. הארגון מלווה ותומך בעסקים העומדים בסטנדרטים גבוהים של אתיקה ושירות, ומעניק להם תו אמון ציבור לאחר בקרה שוטפת. בנוסף, הארגון מטפל בתלונות צרכנים ממגוון תחומים, ומפעיל מוקד ייעודי לסיוע לבני הגיל השלישי. כמו כן, הוא נמצא בקשר שוטף עם גורמי ממשלה בנוגע לסוגיות צרכניות ועסקיות.

ליצירת קשר:
מס' טלפון: 03-5606069, בימים א'-ה', בין השעות 15:00-17:00
מוקד לאזרחים ותיקים: 074-700-2200
דוא''ל: info@emun.org