דור ה-Z, שכבר מזמן הפך לכוח משמעותי בשוק העבודה, הוא דור שונה לחלוטין מאלו שקדמו לו. הזומרים לא מחפשים עבודה מתשע עד חמש, אלא משרות גמישות שיתאימו לאורח החיים שלהם. לפעמים הם ירצו לעבוד מהבית, ולפעמים בכלל מחו"ל. הם אוהבים להתנסות ולגוון בעבודה, והם לא מחפשים יציבות, אלא הזדמנויות לגדול ולהתפתח.

תלמידים, בית ספר, טלפונים (צילום: DisobeyArt, shutterstock)
תלמידים, בית ספר, טלפונים | צילום: DisobeyArt, shutterstock

החל משנת 2018 נוצר בשוק העבודה בכל רחבי העולם קושי בגיוס כוח אדם, בדגש על עובדים צעירים, במגוון ענפים ותחומים שונים. מגיפת הקורונה החמירה את התופעה משמעותית, ובשוק העבודה המקומי, מלחמת חרבות ברזל החריפה אותה עוד יותר.

באתר חיפוש המשרות היידה ג'ובס הבינו שכדי לגייס צעירים, חייבים לעשות את זה בצורה שמדברת אליהם – ומצאו דרך פשוטה וגאונית לעשות את זה. מקימי אתר היידה ג'ובס היו הראשונים להבין שהבעיה טמונה באתרי הדרושים הקיימים בשוק. הם הבינו שהצעירים בני דור ה-Z, שרגילים לצרוך מידע ומדיה בדרכים חדשניות יותר, מתקשים להתחבר לאתרים המסורתיים, וזקוקים לאתר חדש וצעיר, שידבר אליהם בשפתם. כך נולד לפני כשנתיים היידה ג'ובס עם רעיון חדשני – אתר משרות שמבוסס על וידאו בלבד.

אתר ראשון מסוגו בעולם

כל המשרות ב'היידה' מונגשות בצורת סרטוני פרסומת קצרים שמתארים את המשרה ואת דרישותיה, וגם ממחישים את האווירה הייחודית של מקום העבודה והתפקיד. הסרטונים, שמעוצבים כמו סרטוני טיק טוק ורילס, פונים למועמדים מדור ה-Z באותם מדיומים שהם רגילים לצרוך, וכך גורמים לחיפוש העבודה להרגיש כמו גלילה רגילה ברשתות החברתיות, כאשר מחפשי העבודה יכולים להתרשם מהמשרות ולהגיש מועמדות בקלות.

עבור מקומות העבודה ומנהלי הגיוס, היידה גו'בס מציע שירות מותאם אישית, החל מאפיון המשרה ודרישותיה, ועד להפקת סרטון שיתאר ויקדם אותה. באמצעות סטודיו ייעודי ועצמאי, היידה ג'ובס מפיק את כל סרטוני המשרות שעולים לאתר בהתאם לדרישות הלקוח, ובמטרה שיגיעו לאלפי מועמדים מתאימים.

נערה מחייכת ומחזיקה שטרות (אילוסטרציה: Krakenimages.com, shutterstock)
אילוסטרציה: Krakenimages.com, shutterstock

בעלי עסקים, מחפשים עובדים צעירים? 

דרך האתר, יכולים עובדי משאבי אנוש, מחלקות גיוס ובעלי עסקים שמחפשים עובדים חדשים ליהנות מחשיפה רחבה יותר בקרב עובדים צעירים, ולפנות אליהם בקלות רבה יותר ולחזק את מיתוג המעסיק שלהם באמצעות אלפי הצפיות שלהן זוכים סרטוני המשרות באתר, ולכן יותר ויותר חברות גדולות במשק מתחילות לאתר את העובדים שלהן בעזרת היידה ג'ובס. כיום ניתן למצוא באתר מאות משרות לאלפי תקנים, שמתפרסמות על ידי מאות חברות ישראליות ובינלאומיות.

מצביעים צעירים (צילום: shutterstock, Nadezda Barkova)
צילום: shutterstock, Nadezda Barkova

החזון של מקימי אתר היידה, שכבר החל להתממש בימים אלו, הוא להוביל מהפכה בשוק העבודה ולהציב סטנדרטים חדשים לחיפוש עבודה מצד אחד ולגיוס עובדים  מצד שני, שמבוסס על חיבור אנושי באמצעות טכנולוגיית וידאו חדשנית.

הצטרפו למהפכה של היידה ג'ובס – פרסמו משרה באתר >>