זו השנה השנייה בה מותג המים המוגזים הצרפתי "Perrier" ו-"הבצפר", בית הספר של איגוד חברות הפרסום משתפים פעולה.
כחלק מהפרויקט המשותף, התבקשו הסטודנטים בקורס ארט דיירקשן להציג פרספקטיבה מקורית ומודרנית לימי הקיץ.
את היצירות התוססות והקיציות, תוכלו לראות במוזיאון האינסטגרמי של המותג.
פרויקט זה מצטרף לנגיעות נוספות של "Perrier" באומנות המקומית והנכונות לעזור לאמנים ישראלים צעירים לחשוף את יצירותיהם.
רז קלמנוביץ', מנהל שיווק בטמפו משקאות: "מאז ומתמיד Perrier הולך יד ביד עם אומנות בכל מקום בו הוא נמצא, החל משיתופי פעולה עם אמנים בינלאומיים מוערכים כמו מורקאמי היפני ועד לדור הבא של היוצרים שגדלים ב'בצפר'. זאת זכות עבורנו לתת להם במה".
"שיתופי הפעולה בין הסטודנטים שלנו ללקוחות אמיתיים, מוכיחים לנו בכל פעם מחדש עד כמה החיבור בין העולם האמיתי וההדרכה עובדים טוב יחד". יגאל בראון, מנכ"ל הבצפר.
"השת"פ בין מותג שמקדם אומנות לסטודנטים שלומדים ארטדיירקשן בבצפר הוא כמעט הכרחי. אנו מודים על האמון בסטודנטים הצעירים ומקווים להמשך שיתופי פעולה מוצלחים".
חלק מהיצירות נמכרות היום במארז קיץ מיוחד של "Perrier" וחלק מההכנסות ממכירתן - יתרמו עבור מלגה לאומנות צעירה בישראל.
המארז החגיגי כולל 24 בקבוקי פרייה 330 מ”ל, וכמובן תיק חוף עם הדפס אמנותי במהדורה מוגבלת. לרכישת המארז היכנסו לאתר BLEND.
פתח הכל סגור הכל