נהוג לומר שכלב הוא חברו הטוב של האדם, אבל אנחנו חושבים שהוא לא רק חבר - אלא ממש חלק מהמשפחה. אימוץ של חיית מחמד היא החלטה משמעותית שתכניס לבית שלכם אושר, שמחה והרבה ליקוקים. די מהר מגלים איך הכלב או החתול הופכים להיות חלק מהמשפחה, וממש כמו כל בן משפחה אחר, גם להם מגיע כיסוי ביטוחי שידאג להם (ולכם) בעת צרה. 

למה צריך ביטוח לחיות המחמד?

רבים אינם מודעים לרעיון של ביטוח חיות מחמד, אבל מדובר בביטוח חשוב ביותר עבור הכלב או החתול - וגם עבור הכיס שלכם. כמו בני אדם, גם חיות המחמד יכולות להיפצע או לחלות במחלות שונות; אולם בשונה מהם, לחיות אין ביטוח בריאות מסובסד מקופת החולים. מי שביקרו אצל וטרינר כבר יודעים שמדובר בהוצאה לא קטנה, במיוחד כשיש בעיה בריאותית הדורשת טיפול. הבריאות היא מעל הכול, גם אצל בעלי חיים - אז למה שהכסף יהיה שיקול?

ביטוח חיות המחמד של ליברה הוא קודם כל שקט נפשי. במקום להתלבט אם לקחת את חיית המחמד לווטרינר, לחשב אם לבצע את הבדיקה או לא ולדאוג מעלות הטיפול הגבוהה, אפשר להתמקד בלאהוב אותה - ולדעת שבמקרה הצורך היא תקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר. בליברה מכסים את כל סוגי ההוצאות הרפואיות בגין מחלה או תאונהתרופות, בדיקות הדמיה, אשפוזים, מזון רפואי, טיפולי שיניים ועוד. לא משנה מה יקרה, ה-BFF שלכם יוכל לקבל את הטיפול הטוב ביותר - מבלי "שייקרע" לכם הכיס. 

הביטוח מאפשר לכם ללכת לכל וטרינר שרק תרצו - אין רשימת הסדר ואין התחייבות לווטרינר קבוע, כך שניתן להחליף אותו ללא הגבלה בעת הצורך. הודות לפוליסה של ליברה תוכלו להעניק לחיית המחמד שלכם את הטיפול הדרוש לה כדי להתמודד עם בעיותיה הרפואיות, ללא צורך להיות מושפעים משיקולים כלכליים. 

הביטוח של ליברה: לעשות הכול בשביל ה-BFF שלכם

עם ליברה BFF, הכלב והחתול שלכם יקבלו את הטיפול הטוב ביותר מכל וטרינר שרק תרצו ובמחיר משתלם במיוחד. זהו ביטוח רפואי אמיתי, ממש כמו שיש לנו, ואפשר להצטרף אליו מגיל חודשיים ועד סוף החיים, כשגיל הביטוח והכניסה המקסימלי הוא 8 שנים (לאחריו ניתן לרכוש כיסוי הוצאות רפואיות מתאונה בלבד). 

תהליך רכישת הביטוח והפעלתו פשוט וקל: רוכשים אותו באתר של ליברה, וכל פרוצדורה עתידית, למשל הגשת תביעה, מתבצעת גם היא דרך האתר. הביטוח מאפשר לכם לקבל פיצוי של עד 15,000 שקל (למקרה ולשנה) עבור כל סוגי ההוצאות הרפואיות בגין מחלה או תאונה. כן, אין מגבלה לתרופות, בדיקות הדמיה, מזון רפואי או טיפולי שיניים. גובה ההשתתפות העצמית עבור הוצאות רפואיות נע בין 250 - 500 שקלים, בהתאם לבחירה בעת רכישת הביטוח, או 10% מגובה התביעה, הגבוה ביניהם.

ביטוח בעלי החיים היחידי שמאפשר תשלום מיידי אונליין

שצריכים, פשוט מגישים תביעה בקלות באופן דיגיטלי, ומיד עם סיום הדיווח מקבלים את הכסף לחשבון הבנק - מבלי לחכות. זהו ביטוח בעלי החיים היחידי שמאפשר תשלום מיידי אונליין במקרה של תביעה, בלי לחכות ובלי להסתבך.

אז למה אתם מחכים? לחצו כאן כדי לקבל הצעה לביטוח ליברה BFF - ותוכלו לישון בראש שקט, בידיעה שהאהובים שלכם בטוחים ומבוטחים. ואם עדיין לא אימצתם, אגב, עכשיו זה הזמן הטוב ביותר לכך - במסגרת שבוע האימוץ, ליברה תעניק חודש ביטוח בחינם למי שיאמץ כלב. אין מה לחכות - זה הזמן להכניס אהבה חדשה לחיים שלכם!  

* האמור בכתבה זו אינו מהווה ייעוץ מכל סוג שהוא. כפוף להנחיות החיתום, גבולות האחריות והפוליסה של ליברה חברה לביטוח בע"מ.