וולט היא כבר מזמן לא רק אפליקציה להזמנת משלוחי אוכל. בשנים האחרונות הרחיבה האפליקציה את שירותיה וכיום ניתן להזמין דרכה את הכל מהכל, וכולל הכל: מוצרי ביוטי, טבק, בשר, פירות וירקות ועוד. בגלילה פשוטה תוכלו לחפש וגם למצוא בקלות ובמהירות שלל חנויות לציוד עבור בעלי חיים ולבחור מתוך מבחר ענק ומגוון את כל הציוד שנדרש כדי להאכיל, לפנק ולטפל בכל סוג של חיית מחמד שמתרוצצת לכם בבית: החל מכלבים וחתולים, דרך ציפורים ומכרסמים ועד לדגים ואפילו זוחלים.

בין השאר וזה באמת רק על קצה המזלג, תוכלו למצוא בוולט: מזון פרימיום לכלבים, חול לחתולים, מזון וחול למכרסמים או ציפורים, מוצרי טיפוח והיגיינה, צעצועים ואקססוריז, אמפולות נגד קרציות ופשפשים, כלובים, מיטות ומזרנים והרשימה עוד ארוכה. בכנות, אנחנו לא מבינים מה יש לחפש במקום אחר.

וולט - חיות מחמד (צילום: מאגר פרטי של וולט)
צילום: מאגר פרטי של וולט

בינינו, חוץ מלהגיע לימי האימוץ הקרובים, איזה אינטרס יש לכם לצאת מהבית בחום היוקד הזה? עם וולט הכל הופך להיות נוח יותר. שבו בבית תחת המזגן עם איזה משקה קר, היכנסו לאפליקציה, בחרו את המוצרים שתרצו, הכניסו לסל והזמינו – כל זה קורה בלחיצת כפתור קלילה, ועכשיו במשלוחים חינם עד הבית!

שבוע האימוץ של ישראל: בואו לאמץ חבר על ארבע

שבוע האימוץ השלישי של Mako, קשת 12 ועמותת "תנו לחיות לחיות" בשיתוף קניוני עופר ואפליקציית וולט אוטוטו יוצא לדרך. שני ימי האימוץ יתקיימו בארבעה מתחמי פופאפ מיוחדים בקניוני עופר. בואו לבחור מבין עשרות הכלבים המתוקים של עמותת "תנו לחיות לחיות" ואל תוותרו על ההזדמנות להגיע יחד עם הילדים כדי לאמץ ידיד על ארבע שיעשה לכם טוב על הלב וירחיב את התא המשפחתי. כלבים נוספים ממתינים לאימוץ בסניפי תנו לחיות לחיות באשקלון, בכפר רות וברמת גן, בהם תוכלו לאמץ גם חתולים.

למידע על כלבים וחתולים שמחפשים בית חם >> היכנסו

שימו לב – האימוץ במתחמי הפופאפ ובסניפי תנו לחיות לחיות יתאפשר רק בנוכחות כל בני המשפחה כדי להבטיח התאמה מירבית.

למשפחות המאמצות יחולקו מגוון הטבות ומתנות שיסייעו להם באימוץ ובגידול חיית המחמד החדשה.